White Napisano 10 Sierpień 2003 Napisano 10 Sierpień 2003 Postanowiłem się przełamać i pokazać coś swojego. Z maxem zmagam się już dość długo i powoli przychodzi czas na efekty. Proszę o komentarze od strony techn. i estetycznej. Render na VRay (podziekowania dla PENdzla)-Duron 800 i 384 RAM rozmycie tła Photoshop.
-=AjaS=- Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 Witam 1- jak dla mnie ten otworek wygląda jak by go wywiercili wiertarką a nie przestrzelili 2- textura kasku wygląda trochę jak piłeczka do tenisa
RK Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 Nie do końca wiadomo o co chodzi- burzowe niebo a scena oświetlona jasnym światłem. Oświetl to co najważniejsze- po to w końcu modelujesz żeby to pokazać a nie schować w cieniu. Bump na dalszych wydmach niszczy wrażenie odległości. Jeśli hełm leży tylko przez chwilę- piasek powinien inaczej się układać (jakieś ślady butów czy odcisk głowy)- jeśli dłużej- łuski i zdjęcie raczej byłyby trochę przysypane piachem. Przy takim postrzale raczej byłyby jakieś ślady krwi... Tyle marudzenia- masz świetny warsztat tylko w wykończeniu- jak na moje amatorskie spojrzenie- trochę gubisz główny cel...
White Napisano 11 Sierpień 2003 Autor Napisano 11 Sierpień 2003 dzięki za opinie-zwróciły moją uwagę na rzeczy o których nie do końca pomyślałem
Rekomendowane odpowiedzi