Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Postanowiłem się przełamać i pokazać coś swojego. Z maxem zmagam się już dość długo i powoli przychodzi czas na efekty. Proszę o komentarze od strony techn. i estetycznej. Render na VRay (podziekowania dla PENdzla)-Duron 800 i 384 RAM rozmycie tła Photoshop.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Witam

1- jak dla mnie ten otworek wygląda jak by go wywiercili wiertarką a nie przestrzelili

 

2- textura kasku wygląda trochę jak piłeczka do tenisa

Napisano

Nie do końca wiadomo o co chodzi- burzowe niebo a scena oświetlona jasnym światłem. Oświetl to co najważniejsze- po to w końcu modelujesz żeby to pokazać a nie schować w cieniu. Bump na dalszych wydmach niszczy wrażenie odległości. Jeśli hełm leży tylko przez chwilę- piasek powinien inaczej się układać (jakieś ślady butów czy odcisk głowy)- jeśli dłużej- łuski i zdjęcie raczej byłyby trochę przysypane piachem. Przy takim postrzale raczej byłyby jakieś ślady krwi...

 

Tyle marudzenia- masz świetny warsztat tylko w wykończeniu- jak na moje amatorskie spojrzenie- trochę gubisz główny cel...

Napisano
  • Autor

dzięki za opinie-zwróciły moją uwagę na rzeczy o których nie do końca pomyślałem

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności