Napisano 18 Marzec 200619 l Witam! gdzie moge znaleść w Rhinoceros 3 takie coś jak : Viewport Layer, a także Blackground Bitmap?
Napisano 18 Marzec 200619 l najlepiej w helpie dołączonym do softu ktory ma wyszukiwarke i za jej pomocą mozesz znalesc wszystkie funkcje i ich lokalizacje w programie
Napisano 18 Marzec 200619 l niestety w helpie nie ma. szukalem tam kilkanaście razy. jest tylko cos tam wspomniane o tym ale nie ma napisane gdzie to dokladnie sie znajduje. Dlatego własnie piszę poniewaz nie wiem gdzie to sie znajduje
Napisano 18 Marzec 200619 l wejdz do watku Bzyka z tutorialami - ktorys z kolejnych linkow to link do dwoch ksiazek o Rhino ( Training Materials czy tez Documentation & Training ) ofkoz zacznij od pierwszej - tam jest wszystko po kolei
Napisano 19 Marzec 200619 l Nastepne moje moze i troche glupie pytanie... W jaki sposób jest najlepiej modelowac? I czy ma jakieś znaczenie dodawanie w odpowiedniej kolejności linii do sweep 2 rails? kiedy sie uzywa sweep 1 rail? bo jak ja uzywam to jakies dziwolągi wychodzą.
Napisano 19 Marzec 200619 l ...raz jeszcze proponuje zerkac do ksiazek o ktorych wczesniej pisalem- ogolnie to sweep2 rails daje wieksza kontrole nad tym jak zachowuje sie powierzchnia miedzy krzywymi "cross section" - sweep1 rail chyba lepiej stosowac kiedy te krzywe sa zamkniete (okregi, kwadraty itp) - jezeli chodzi o kolejnosc to program sam daje tobie wkazowki co masz robic- wyswietla sie to w oknie textowym (w przypadku sweepow zawsze jest tak ze podajesz na razie krzywe "prowadzace" (?) czyli "rail" a potem kolejne(!) krzywe wyznazajace powiechnie)...a pytanie w jaki sposob modelowac..za cienki jestem zeby sie wypowiadac :D - ale pewnie jakw kazdym innym programie 3D , czyli jest to zalezne od tego co robisz :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto