Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie. napisz szczegóły czym renderowales ile sie do dłubało i takie tam ..

a co do renderka to ten pierwszy budynek mnie drazni bo jest ustawiony.. prawie jak elewacja :) no i nie wiem czemu drzwi wejsiowe do niego sa takie ciemne. Jeszcze latarnie mi troche nie pasuja bo wszystkie sa za czarne i swieca i w ogóle jakos dziwnie...

Nie wiem czy dalbym sie przekonac na taki rodzaj architektury :/ ale to kazdemu sie co innego podoba... niemniej ja bym usunoł te nadproza, zmienil ogrodzenia cos zeby bylo o mniejszym zabarwieniu zagrodowym bydla, no i te murki przy drzwiach sa dosc hm lwow na nich chyba tylko obrakuje..

no a tak generalnie to nie jest źle

Napisano

a więc render vray rozdz 3200x2400 wszystko jest 3d lekko końcowy obrazek podciągnełem w ps liczyło się około 7h na celeronie 3ghz 1gb ramu , co do płotka, modelu domku itp zostało to narzucone przez klienta. scena jest dosyć duża więc nie mogłem poszaleć z wymodelowanymi dachówkami :-)

Napisano

Pracujesz na tym jeszcze , więc nie krytykuję , też obecnie robię osiedle . Zrewanżuję się i pokażę jka będzie już coś widać. Gęsto te lampy stoją i trochę za małe , ale pewnie to INWESTOR wymyślił . W czym modelujesz . Ja męczę ADT 2006 , 2 miechy temu zrobiłem upgrade z 3.3 . Fajny program ale mocy wymaga dużo wiecej niż poprzednie wersje. Pozdro

Napisano

WIERZBA- ja robie wszystko w maxie 7.0 i renderuje w vrayu ale cała scena jak poodkrywam chodzi strasznie :-) a renderuje na 2 kompach(buckburner)

1- celeron 3ghz 1 gb ramu gf 5500

2 - samptron 2,5ghz 500 ramu gf 5200

 

pozdr Marek

Napisano

Hmm.. renderek raczej słaby jak na możliwości Vray'a.

 

Architektonicznie - MASAKRA !!!!!!!!!!!!!!!! Szkoda gadać... Zero świadomości urbanistycznej.. Wziołeś po prostu jakiś dziadowy schemat parodii domku z gównianego katalogu i powieliłeś wzdłuż uliczki.. Jak to ma powstać gdzieś na świecie to biada temu kto to będzie widział i biada temu kto tam będzie mieszkać..

 

Polecam edukację w kierunku projektowania... już u mnie na wydziale ludzie za pierwszym razem potrafią coś lepszego wymyślić...

 

ale no hard uczuć stary. spełniam swój obywatelski obowiązek, bo jak widzę co się w zachodniej europie stawia a co u nas to się serce kraja..

Napisano

Niestety Polska jest 20 lat za murzynami jesli chodzi o architekturę:/

 

Ten render idealnie obrazuje smutną polską rzeczywistość - gówniana architektura ale BeeMka na podjeździe. :D

Napisano

Byłem w trakcie pisania ale coś mi wywaliło i nie chce mi się pisać od nowa. Może lepiej dla ciebie. W skrócie :to podoba mi się tylko lakier na beemce. Popraw wszystko i wrzuć jeszcze raz.

Napisano

Hej

Mysle, że te latarnie są za niskie. wyglada jakby człowiek mógł spokojeni wykręcić zarówkę bez stawania na palce. Dodatkowy efekt klaustrofobii potęgują bardzo wąskie chodniczki o raz super masywne kowbojskie ogrodzenia.

Myślę, że brakuje w tych wizkach głębi i przestrzeni. Osiedle sprawia wrażenie małego ciasnego (dom na domku) myślę że trochę mógłbyś powalczyć z tym zagadnieniem (może lepiej dobrane kadry?

okna połaciowe wcale tak nie wyglądają, obróbka blacharska na ścianach szczytowych powinna mieć swoją grubość, szprosy w oknach z zasady znajduja się pomiędzy szybami albo po ich wewnętrznej stronie.

Najlepiej daja radę samochody.

Wklejanie ludzików to delikatna sprawa, wydaje mi się że lepiej gdzieś na drugim planie wstawić mało widoczną postać niż na pierwszym niemieckiego emeryta w podkolanówkach, który przyciaga całą uwagę odbiorcy. Ludzie to zwierzęta stadne i będą zawsze większą uwagę zwracać na przedstawiciela gatunku niż na architekturę.Chyba ze to efekt zamierzony aby odciągnąć uwagę od tego koszmarnego koloru ścian?

Ogólnie po tunningu jest lepiej, ale jeszcze troche brakuje to zadowalajacego poziomu. Kip łorkin !

Napisano

Hej.

Co do wizki to potrafisz lepiej z tego, co widziałem, te ludziki wyglądają jak z innej bajki, latarnie są kanciaste jakieś i też wydaje mi się za niskie, dachówki mugbyś wymodelować ( cegówki też bym wymodelował heheh), ale rozumiem ze scena jest sporawa. Blacha na ścianach szczytowych c zregóły jest zakładana na rąb a, u ciebie jest po prostu płasko jak nic no i te okno połaciowe zwykły box!! Co do samej architektury to nic nie mówię:) wiem tyle ze potrafisz więcej.pozdrawiam

Napisano

szczerze mówiąc wiedziałem że scena bedzie spora więc nie zabardzo się przykładałem do szczegułów, na dachach musiała być bitmapa ba przy dachówkach scene bym zabił kompletnie, zgadzam się z waszymi uwagami . I tak lepiej czuje się w interiorach :-) ale klient zadowolonony więc cel osiągnięty :-). Scena naprawde jest duża i trzeba się namęczyć aby jakoś się po niej poruszać (i tak wszystko pogrupowałem tak aby ukrywać niektóre niepotrzebne rzeczy).Dzięki za uwagi. pozdr Marek

Napisano

Scena jest spora bo nie ma do niej projektu oswietlenia powstawiales latarnie w tkich odleglosciach ze nikt nie zasnie bo caly czas bedzie jasno jak w dzien.Nie wiem czy to jakos przeliczalles z inwestorem ale wykonczysz go tymi latarniami ;).Tak powaznie to zrezygnuj z nich maja zle proporcje i sa brzydkie Poszukaj tutaj http://www.sitelighting.com albo gdzie indziej projektow naprawde fajnych lamp.Co do ludzi w PS albo ich rozbluruj zupelnie albo znajdz lepszej jakosci postaci bo teraz zupelnie nie psuja do reszty.Nie komentuje architektury bo jej tu nie ma sam jednak wiem ze nie robi sie renderow tego o sie lubi tylko tego za co placa ;)

Napisano

Jeżeli inwestorowi chciałeś pokazać miłą atmosfere na osiedlu domków jednorodzinnych to ci się udało... ale jeżeli to jest wizualizacja projektu, to niech Pan ma Cię w swojej opiece... bo nie jest to do niczego podobne... przydał by się jakiś urbanista...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności