Napisano 11 Sierpień 200321 l nowy budynek 328 faces textura na obiekcie 320/1000 na pojedyńczych ścianach 320/200[co?]
Napisano 11 Sierpień 200321 l IMO wygląda całkiem sympatycznie, jak skład broni na oruni ;). Jeśli robiłeś sam texturki to bardzo ładnie. BTW Jak taki model powstaje? Bierzesz podstawowe kształty (sześcian , kule, itp) i łączysz ?? czy jakoś inaczej ??
Napisano 12 Sierpień 200321 l nie wiem czy to wazne ale rozmiar tekstury najlepiej tworzyć z: 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024,
Napisano 12 Sierpień 200321 l Autor Originally posted by Rafal nie wiem czy to wazne ale rozmiar tekstury najlepiej tworzyć z: 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 256+64:D
Napisano 12 Sierpień 200321 l no tak, fajny nawet ten domek, ale te tekstury jakies takie :(... ale w grze sprawdzal by sie dobrze :). a co do pytania bacha: hmmm, poczytaj pare tutkow o modelowaniu, poly modeling, ew. pobaw sie w maxie narzedziem editable poly :). Co do tutkow, to pewnie na max3d.pl sie cos znajdzie :).
Napisano 28 Wrzesień 200321 l Autor No to tylko tak na próbę niestety z tego rzutu nie widać za bardzo efektu textury wysokiej rozdzielczości
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto