-=AjaS=- Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 nowy budynek 328 faces textura na obiekcie 320/1000 na pojedyńczych ścianach 320/200[co?]
Bach Napisano 11 Sierpień 2003 Napisano 11 Sierpień 2003 IMO wygląda całkiem sympatycznie, jak skład broni na oruni ;). Jeśli robiłeś sam texturki to bardzo ładnie. BTW Jak taki model powstaje? Bierzesz podstawowe kształty (sześcian , kule, itp) i łączysz ?? czy jakoś inaczej ??
Rafal Napisano 12 Sierpień 2003 Napisano 12 Sierpień 2003 nie wiem czy to wazne ale rozmiar tekstury najlepiej tworzyć z: 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024,
-=AjaS=- Napisano 12 Sierpień 2003 Autor Napisano 12 Sierpień 2003 Originally posted by Rafal nie wiem czy to wazne ale rozmiar tekstury najlepiej tworzyć z: 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024, 256+64:D
darkelf Napisano 12 Sierpień 2003 Napisano 12 Sierpień 2003 no tak, fajny nawet ten domek, ale te tekstury jakies takie :(... ale w grze sprawdzal by sie dobrze :). a co do pytania bacha: hmmm, poczytaj pare tutkow o modelowaniu, poly modeling, ew. pobaw sie w maxie narzedziem editable poly :). Co do tutkow, to pewnie na max3d.pl sie cos znajdzie :).
MaggeM Napisano 27 Wrzesień 2003 Napisano 27 Wrzesień 2003 No oki tylko troche przesadiles z trojkatami... z 200 to max :)
-=AjaS=- Napisano 28 Wrzesień 2003 Autor Napisano 28 Wrzesień 2003 No to tylko tak na próbę niestety z tego rzutu nie widać za bardzo efektu textury wysokiej rozdzielczości
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się