Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nowy budynek 328 faces textura na obiekcie 320/1000 na pojedyńczych ścianach 320/200[co?]

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

IMO wygląda całkiem sympatycznie, jak skład broni na oruni ;). Jeśli robiłeś sam texturki to bardzo ładnie.

 

BTW Jak taki model powstaje? Bierzesz podstawowe kształty (sześcian , kule, itp) i łączysz ?? czy jakoś inaczej ??

Napisano

nie wiem czy to wazne ale rozmiar tekstury najlepiej tworzyć z: 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024,

Napisano
  • Autor
Originally posted by Rafal

nie wiem czy to wazne ale rozmiar tekstury najlepiej tworzyć z: 16, 32, 64, 128, 256, 512, 1024,

 

 

256+64:D

Napisano

no tak, fajny nawet ten domek, ale te tekstury jakies takie :(... ale w grze sprawdzal by sie dobrze :).

a co do pytania bacha: hmmm, poczytaj pare tutkow o modelowaniu, poly modeling, ew. pobaw sie w maxie narzedziem editable poly :).

Co do tutkow, to pewnie na max3d.pl sie cos znajdzie :).

Napisano
  • Autor

No to tylko tak na próbꅅ…… niestety z tego rzutu nie widać za bardzo efektu textury wysokiej rozdzielczości…………

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności