Napisano 23 Marzec 200618 l Mam problemik. chodzi mi o to żeby maxowa (3ds max8) trawa (hair and fur) uginała się pod spadającym ciałem. niby jest tam funkcja dodawania kolizji z ciałami ale to za cholere nie działa np chcę żeby trawa uginała się pod toczącą sie kulką. help me. posdrawiam
Napisano 23 Marzec 200618 l Ja to tak, właśnie zrobiłem, ale czasami są błędy i trawa nie reaguje, mi wyszło za drugim razem, użyłem precomputed dynamics, trzeba najpierw podac nazwę pliku, w którym zostanie zapisana informacja o animacji. Aha, grawitację, stiffnes i root hold ustawiłem na 0, żeby trawa była miękka, ale sama się nie kładła.
Napisano 23 Marzec 200618 l Autor ja próbowałem z 10 razy i mi nie wychodzi, robiłem wszystko tak jak Ty to zrobiłeś i ta pipeszona trawa sie nie zgina :( możesz mniej wiecej poisac jakich cial użyłeś i jaka animacje zrobiłeś? dzieki z góry
Napisano 23 Marzec 200618 l chopaki, mzoe niech jeden drugiemu przysle plik .max do rozbiorki i bedzie latwiej :)
Napisano 24 Marzec 200618 l Proszę, oto plik z kulką toczącą się po trawie, ale to nic nie da oprócz ustawień, bo w dynamice precomputed potrzebujesz jeszcze plików animacji, po jednym na klatkę, a te musisz wygenerować sobie sam. Kulka, którą widać nie bierze udziału w animacji, ta prawdziwa jest schowana. PS Scenka jest trochę dziwna (np. dwa plany pod trawą) bo używałem jej do różnych eksperymentów z mapowaniem materiału dla trawy renderowanej jako bufor lub geometria.
Napisano 24 Marzec 200618 l Autor Jaros dziekoofki dla Ciebie za ten pliczek ;] doszedłem do tego czemu mi nie działało, odpowiedz była dziwna i banalna. Kolizje działają tylko gdy trawa umieszczona jest na plane, tylko nie kumam dlaczego?? greetings morpheus
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto