Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam. Jestem początkujący bo zaledwie 2 miesiące się bawe maxem i chciałem się zapytać jak wymodelować obicia mebli jak na obrazku.....

 

 

final_01.jpg

 

 

 

jaką metodą się za to zabrać .. byłbym wdzięczny za odpowiedz. Dzięki i pozdrawiam

  • Replies 4
  • Views 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

poly modelingiem, jaki tu sens co innego stosowac ?

 

wymodeluj, daj bumpa na materiał i wszystko, no i jeszcze odbicia z gloossy (tyle ze musi sie coś odbijać wiec efekt tez zalezy od otoczenia w jakim znajduje sie obiekt)

taki sam sosób jak w przypadku innych modeli :) tak jak Marcin napisał - polymodeling to najlepsze rozwiązanie - w dziale tutoriale jest tego pełno - przerób np jakiś dotyczacy modelingu głowy za pomoca poly i tak samo postepuj w przypadkach obic itd to nie zadna filozofia.

Jak już zrobisz ogólny kształt obicia to w celu wykonania wklęśnięć możesz użyć displacement lub chociażby bump

  • Author
...to nie zadna filozofia.

 

heh .. no już popatrzyłem po tutkach i faktycznie nie jest to skomplikowane .. ale wydawało mi się jednak trudne .. ze względu na fajne efekty, no ale dzięki za przybliżenie tematu. Pozdrawiam ..

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy