tpiatek Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 Witam. Jestem początkujący bo zaledwie 2 miesiące się bawe maxem i chciałem się zapytać jak wymodelować obicia mebli jak na obrazku..... jaką metodą się za to zabrać .. byłbym wdzięczny za odpowiedz. Dzięki i pozdrawiam
Marcin Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 poly modelingiem, jaki tu sens co innego stosowac ? wymodeluj, daj bumpa na materiał i wszystko, no i jeszcze odbicia z gloossy (tyle ze musi sie coś odbijać wiec efekt tez zalezy od otoczenia w jakim znajduje sie obiekt)
Hindus Napisano 26 Marzec 2006 Napisano 26 Marzec 2006 taki sam sosób jak w przypadku innych modeli :) tak jak Marcin napisał - polymodeling to najlepsze rozwiązanie - w dziale tutoriale jest tego pełno - przerób np jakiś dotyczacy modelingu głowy za pomoca poly i tak samo postepuj w przypadkach obic itd to nie zadna filozofia.
owca Napisano 28 Marzec 2006 Napisano 28 Marzec 2006 Jak już zrobisz ogólny kształt obicia to w celu wykonania wklęśnięć możesz użyć displacement lub chociażby bump
tpiatek Napisano 29 Marzec 2006 Autor Napisano 29 Marzec 2006 ...to nie zadna filozofia. heh .. no już popatrzyłem po tutkach i faktycznie nie jest to skomplikowane .. ale wydawało mi się jednak trudne .. ze względu na fajne efekty, no ale dzięki za przybliżenie tematu. Pozdrawiam ..
Rekomendowane odpowiedzi