tpiatek Napisano 26 Marzec 2006 Share Napisano 26 Marzec 2006 Witam. Jestem początkujący bo zaledwie 2 miesiące się bawe maxem i chciałem się zapytać jak wymodelować obicia mebli jak na obrazku..... jaką metodą się za to zabrać .. byłbym wdzięczny za odpowiedz. Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 26 Marzec 2006 Share Napisano 26 Marzec 2006 poly modelingiem, jaki tu sens co innego stosowac ? wymodeluj, daj bumpa na materiał i wszystko, no i jeszcze odbicia z gloossy (tyle ze musi sie coś odbijać wiec efekt tez zalezy od otoczenia w jakim znajduje sie obiekt) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 26 Marzec 2006 Share Napisano 26 Marzec 2006 taki sam sosób jak w przypadku innych modeli :) tak jak Marcin napisał - polymodeling to najlepsze rozwiązanie - w dziale tutoriale jest tego pełno - przerób np jakiś dotyczacy modelingu głowy za pomoca poly i tak samo postepuj w przypadkach obic itd to nie zadna filozofia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owca Napisano 28 Marzec 2006 Share Napisano 28 Marzec 2006 Jak już zrobisz ogólny kształt obicia to w celu wykonania wklęśnięć możesz użyć displacement lub chociażby bump Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tpiatek Napisano 29 Marzec 2006 Autor Share Napisano 29 Marzec 2006 ...to nie zadna filozofia. heh .. no już popatrzyłem po tutkach i faktycznie nie jest to skomplikowane .. ale wydawało mi się jednak trudne .. ze względu na fajne efekty, no ale dzięki za przybliżenie tematu. Pozdrawiam .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi