Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Jestem początkujący bo zaledwie 2 miesiące się bawe maxem i chciałem się zapytać jak wymodelować obicia mebli jak na obrazku.....

 

 

final_01.jpg

 

 

 

jaką metodą się za to zabrać .. byłbym wdzięczny za odpowiedz. Dzięki i pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

poly modelingiem, jaki tu sens co innego stosowac ?

 

wymodeluj, daj bumpa na materiał i wszystko, no i jeszcze odbicia z gloossy (tyle ze musi sie coś odbijać wiec efekt tez zalezy od otoczenia w jakim znajduje sie obiekt)

Napisano

taki sam sosób jak w przypadku innych modeli :) tak jak Marcin napisał - polymodeling to najlepsze rozwiązanie - w dziale tutoriale jest tego pełno - przerób np jakiś dotyczacy modelingu głowy za pomoca poly i tak samo postepuj w przypadkach obic itd to nie zadna filozofia.

Napisano

Jak już zrobisz ogólny kształt obicia to w celu wykonania wklęśnięć możesz użyć displacement lub chociażby bump

Napisano
  • Autor
...to nie zadna filozofia.

 

heh .. no już popatrzyłem po tutkach i faktycznie nie jest to skomplikowane .. ale wydawało mi się jednak trudne .. ze względu na fajne efekty, no ale dzięki za przybliżenie tematu. Pozdrawiam ..

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności