_LoGaN_ Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 plz help mecze sie z reactorem zeby zrobic ubranie do wymodelowanej i zrigowanej postaci ale reactor nie bardzo sie do tego nadaje, czy moze mi ktos powiedziec czy jest jakis plugin do maxa 8 w ktorym mozna efektywnie zrobic ubranie do animowanej postaci ??? dzieki za pomoc
Ufooox Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 http://www.google.pl/search?q=cloth+plugin&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl-PL:official
_LoGaN_ Napisano 29 Marzec 2006 Autor Napisano 29 Marzec 2006 ok, teraz pytanie czy bedzie dziala po maxem 8.0 ?? bo z tego ci widze to na 7 sie skonczylo.
vv3k70r Napisano 29 Marzec 2006 Napisano 29 Marzec 2006 a samemu pokombinowac z reactorem nie laska? w maxie wszystko sie da, najwyzej bedzie powoli chodzic, jak bedzie powoli chodzic to wtedy szukaj wydajnego plugina, jak cos Ci tam nie gra, to popracuj nad waga, springami, moze uzyj flexa? moze popodlaczaj wierzcholki do xform? pluginy i pluginy, zeby sie najlepiej samo robilo :) kalkulator jest aby przyspieszyl CI liczenie gdy juz umeisz liczyc, uzywajac kalkulatora nei nauczysz sie liczyc
_LoGaN_ Napisano 29 Marzec 2006 Autor Napisano 29 Marzec 2006 Po to stworzono pluginy zeby z nich kozystac, zwlaszcza jesli sa darmowe tak jak simcloth ktory dziala naprawde super (nawiasem mowiac potrzebne mi bylo kilka minut zeby go obczaic a nad reactorem siedzialem chyba caly dzien z marnymi efektami i a nie muwie juz o szybkosci), aha no i dziala pod maxem 8 :D. dzieki za odpowiedzi, pozdro for all
KrazZ Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 zgadzam sie z jednej strony z vv3k70r'em... jednak wiesz... jak ktos opanowal wiekszosc funkcji w maxie i potrafi w nim zrobic bardzo wiele to takie pluginy moga mu ulatwic prace przy wiekszych projektach... a jesli chodzi o poczatkujacych takich jak ja ;) to wydaje mi sie ze pojscie na latwizne rozpoczynajac przygode z grafika 3d nie jest dobrym pomyslem... jak powiedziales nauczmy sie liczyc a potem korzystajmy z kalkulatora :) pozdrowki
Ufooox Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 Po to stworzono pluginy zeby z nich kozystac, zwlaszcza jesli sa darmowe tak jak simcloth ktory dziala naprawde super (nawiasem mowiac potrzebne mi bylo kilka minut zeby go obczaic a nad reactorem siedzialem chyba caly dzien z marnymi efektami i a nie muwie juz o szybkosci), aha no i dziala pod maxem 8 :D. dzieki za odpowiedzi, pozdro for all A wystarczylo tylko google.pl, nie? ;)
Hindus Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 hmm moim zdaniem nic nie zastąpi tradycyjnego modelowania ale pomóc sobie można pluginami - nie wiem tylko czy efekt będzie na tyle dobry jak przy normalnym modelowaniu.
La R Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 a co z clothFx ? co prawda nie mam maxa 8 i nie jestem pewien, ale wydaje mi się zę chyba istnieje w 8 coś takiego...poprawcie mnie jeśli się myle
animaster Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 Zastanawiam się po co instalować plugina simcloth do max 8 skoro taka opcja już jest w wersji 8.0.
owca Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 nie wiem. może ikona pluginu jest bliżej środka ekranu niż przycisk podyfikatora. jednym słowem oszczędność czasu rzędu 0,003 sekundy za każdym użyciem. przez całe życie wyjdzie ci 3 minuty czasu wiecej na przeglądanie forum. więc wszystko już chyba jasne...
Leru Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 _LoGaN_ -> uważam, że nie ma sensu instalować nic innego w maxie 8 do ubrań bo jest garment maker. Jest to naprawdę bardzo prosty w użyciu i wydajny plugin. Poczytaj tu http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=23298 trochę się rozpisałem ;) I co ważne to to, że przeliczanie deformacji idzie mu bardzo szybko i sprawnie. Tam nie napisałem tego ale warto po symulacji dodać modyfikator HSDS, który ładnie Ci powierzchnię tkaniny wygładzi.
Rekomendowane odpowiedzi