Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

plz help

 

mecze sie z reactorem zeby zrobic ubranie do wymodelowanej i zrigowanej postaci ale reactor nie bardzo sie do tego nadaje, czy moze mi ktos powiedziec czy jest jakis plugin do maxa 8 w ktorym mozna efektywnie zrobic ubranie do animowanej postaci ???

 

dzieki za pomoc

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a samemu pokombinowac z reactorem nie laska?

w maxie wszystko sie da, najwyzej bedzie powoli chodzic, jak bedzie powoli chodzic to wtedy szukaj wydajnego plugina,

jak cos Ci tam nie gra, to popracuj nad waga, springami, moze uzyj flexa?

moze popodlaczaj wierzcholki do xform?

 

pluginy i pluginy, zeby sie najlepiej samo robilo :)

 

kalkulator jest aby przyspieszyl CI liczenie gdy juz umeisz liczyc, uzywajac kalkulatora nei nauczysz sie liczyc

Napisano

Po to stworzono pluginy zeby z nich kozystac, zwlaszcza jesli sa darmowe tak jak simcloth ktory dziala naprawde super (nawiasem mowiac potrzebne mi bylo kilka minut zeby go obczaic a nad reactorem siedzialem chyba caly dzien z marnymi efektami i a nie muwie juz o szybkosci), aha no i dziala pod maxem 8 :D. dzieki za odpowiedzi, pozdro for all

Napisano

zgadzam sie z jednej strony z vv3k70r'em... jednak wiesz... jak ktos opanowal wiekszosc funkcji w maxie i potrafi w nim zrobic bardzo wiele to takie pluginy moga mu ulatwic prace przy wiekszych projektach... a jesli chodzi o poczatkujacych takich jak ja ;) to wydaje mi sie ze pojscie na latwizne rozpoczynajac przygode z grafika 3d nie jest dobrym pomyslem... jak powiedziales nauczmy sie liczyc a potem korzystajmy z kalkulatora :) pozdrowki

Napisano
Po to stworzono pluginy zeby z nich kozystac, zwlaszcza jesli sa darmowe tak jak simcloth ktory dziala naprawde super (nawiasem mowiac potrzebne mi bylo kilka minut zeby go obczaic a nad reactorem siedzialem chyba caly dzien z marnymi efektami i a nie muwie juz o szybkosci), aha no i dziala pod maxem 8 :D. dzieki za odpowiedzi, pozdro for all

 

A wystarczylo tylko google.pl, nie? ;)

Napisano

hmm moim zdaniem nic nie zastąpi tradycyjnego modelowania ale pomóc sobie można pluginami - nie wiem tylko czy efekt będzie na tyle dobry jak przy normalnym modelowaniu.

Napisano

a co z clothFx ? co prawda nie mam maxa 8 i nie jestem pewien, ale wydaje mi się zę chyba istnieje w 8 coś takiego...poprawcie mnie jeśli się myle

Napisano

nie wiem. może ikona pluginu jest bliżej środka ekranu niż przycisk podyfikatora. jednym słowem oszczędność czasu rzędu 0,003 sekundy za każdym użyciem. przez całe życie wyjdzie ci 3 minuty czasu wiecej na przeglądanie forum. więc wszystko już chyba jasne...

Napisano

_LoGaN_ -> uważam, że nie ma sensu instalować nic innego w maxie 8 do ubrań bo jest garment maker. Jest to naprawdę bardzo prosty w użyciu i wydajny plugin.

 

Poczytaj tu http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=23298 trochę się rozpisałem ;) I co ważne to to, że przeliczanie deformacji idzie mu bardzo szybko i sprawnie.

 

Tam nie napisałem tego ale warto po symulacji dodać modyfikator HSDS, który ładnie Ci powierzchnię tkaniny wygładzi.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności