wrzecionek Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 dziele częsci swojego modelu i daje im smooting grup w mesh smoothie zaznaczam Separate by smoothing grups i powsatje mi coś takiego a tak to wyglądało bez smootha. co zrobić żeby pozbyć się tego buga?
jaccunio Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 Ja bym dodał więcej poligonów tam, gdzie się kasztani...
Hindus Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 jak meshsmooth'ujesz to dawaj interations większe niż 1 - odnosnie problemu to musisz walczyć z siatką :] pobaw się funkcją chamfer i cut oraz pamiętaj żeby unikać trójkątów ;) a jak chcesz mieć tylko wygładzony boki to możesz detachować tągórna warstwe gdzie jest zagięcie od tej dolnej i wtedy osobno ms.
hkropinski Napisano 30 Marzec 2006 Napisano 30 Marzec 2006 sprawdz jeszcze czy gdzies vertexy nie nachodzą na siebie, pozdr
wrzecionek Napisano 31 Marzec 2006 Autor Napisano 31 Marzec 2006 rozwiązałem ten problem i zgodnie z radą hindusa z detachowałem ten kawałek. a jeśli chodzi o vertexy to wszystkie są połączone. Dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi