wrzecionek Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 dziele częsci swojego modelu i daje im smooting grup w mesh smoothie zaznaczam Separate by smoothing grups i powsatje mi coś takiego a tak to wyglądało bez smootha. co zrobić żeby pozbyć się tego buga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaccunio Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 Ja bym dodał więcej poligonów tam, gdzie się kasztani... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 pokaz siatke, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzecionek Napisano 30 Marzec 2006 Autor Share Napisano 30 Marzec 2006 a więc siatka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 jak meshsmooth'ujesz to dawaj interations większe niż 1 - odnosnie problemu to musisz walczyć z siatką :] pobaw się funkcją chamfer i cut oraz pamiętaj żeby unikać trójkątów ;) a jak chcesz mieć tylko wygładzony boki to możesz detachować tągórna warstwe gdzie jest zagięcie od tej dolnej i wtedy osobno ms. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 sprawdz jeszcze czy gdzies vertexy nie nachodzą na siebie, pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liber Napisano 30 Marzec 2006 Share Napisano 30 Marzec 2006 Albo nie są połączone. Zwelduj ten obszar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wrzecionek Napisano 31 Marzec 2006 Autor Share Napisano 31 Marzec 2006 rozwiązałem ten problem i zgodnie z radą hindusa z detachowałem ten kawałek. a jeśli chodzi o vertexy to wszystkie są połączone. Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi