Posted March 31, 200619 yr Narysowałem krzywą CV zrzutowałem na Planer (Nurbs) i chce extrudować ten nieregularny kształt. Jak to zrobić?
March 31, 200619 yr Na jaką powierzchnię rzutowałeś ten krztałt? jak na nurbs, to extrude możesz zrobić dodając tzn. prowadnicę
March 31, 200619 yr Author Na Nurbs. A jak mogę zrobić efekt odpadającego tynku w ścianie? Chciałem extrudować ale jak widzę chyba się nie da???
March 31, 200619 yr robisz coś takiego, rysujesz krzywą po której ma iść extrude, następnie jej początek umieszczasz w środku tej krzywej która ma być extrude, zaznaczasz tą krzywą którą rzutowałeś oraz prowadnice, następnie wybierasz o ile się nie mylę: edit nurbs -> extrude
March 31, 200619 yr Author Wydaje mi się, że nie może być to jakiś skomplikowany zabieg. Chodzi mi o zrobienie planera a w nim płaskiego zaglębienia (dziura w ścianie ale nie na wylot). Nie wiem jak inaczej to nazwać.
March 31, 200619 yr Author Albo jak wyciąć kształt zrzutowany ale bez jego usuwania. Tak jakbym wycinał nożyczkami???
March 31, 200619 yr Author Olśniło mnie. Trimowanie z keep orginal. Ale czy to da dobry efekt przy teksturowaniu?
March 31, 200619 yr jak chcesz odwalic tynk plaski- to uzyj edges-cut, wychodzi cacy, a jak chcesz zeby byl przestrzenny to czesc wspolna na booleanie :)
March 31, 200619 yr Author Poradziłem sobie. Najpierw trimowałem z keep orginal. Przesunąłem wycięty kawałek, krawędzie loftowałem i wyszlo. Ale coś mi się wydaje, że musi być jakaś łatwiejsza technika. Dzięki za pomoc.
Create an account or sign in to comment