Napisano 2 Kwiecień 200618 l Witam, mam pytanie, jak moge zroić miecz świetlny. Znalazłem jeden turiotal ale mówi on że potrzeba mi programu After Effects którego nie mam. Planuje z kolegą nakrecić film jak walczymy wiec przydałyby mi się jakieś fajne sposoby. Pozdrawiam
Napisano 2 Kwiecień 200618 l ja bym leciał według tego tutka: http://www.max3d.pl/tut.php?id=153 tylko bym tak pozamieniał parametry żeby mi miecz wyszedł (kolor, kształt gizma, rozmycie itp). powinno się tak dać. myślę że jest jeszcze 1000 sposobów na zrobienie miecza a niektóre są takie banalne że na nie nie wpadamy.
Napisano 4 Kwiecień 200618 l Dzięki, nie kumam tylko czemu dałeś mi link do tematu jak zrobić ognisko;p
Napisano 8 Kwiecień 200618 l Video Post. Sam kiedys robiłem i nawet zgrabnie wyszło.Poprostu rysujesz spline renderowalny i w jego wlasciwosciach zaznaczasz G-Object (albo podobnie, nie pamietam ;P). wchodzisz w video post nakladasz efekt Glow (mozesz tez inne, pokombinuj. Hmmm, moze jeszcze Blur ;)). Renderujesz w Video post i powinno byc. Teraz tlko pozostaje Ci problem dopasowania obiektu do ruchuów jakie będą wykonywać "aktorzy". Pozdrawiam P.S. Mozna tez to zrobić w Combustion ale to juz inny dział ;P
Napisano 8 Kwiecień 200618 l poszukaj na http://www.theforce.net Byl tam kiedys taki videotutorial o robieniu mieczy swietlnych... wiem bo sam z niego korzystalem. Wczesniej miecze robilem w 3ds max ale w AE masz wieksza kontrole nad tym wszystkim. pozdrawiam :]
Napisano 8 Kwiecień 200618 l mandolarianskie zelazo na obudowe zdobyc musisz, krysztaly Ilum lub Adegan potrzebne Ci beda, modulator, uchwyt, promiennik, i bedziesz mial miecz swietlny :) a tak serio to videopost, tak jakbys piorun robil, tylko nei zapomnij o object blur na parenscia klatek
Napisano 8 Kwiecień 200618 l (1) Ja także robiłem w videopost (2) Ale później przeżuciłem się na trialowego effectslab'a http://fxhome.com/effectslab/ Przeznaczonego głównie do mieczy świetlnych i wystrzałów(wybuchów)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto