Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Chcę zrobić ścianę (oteksturować) z dwóch "materiałów": cegła i tynk. Pewnie trzeba będzie zastosować maskę (kanał alpha). Jak to zrobić???

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Czy te tekstury mają dowolne kształty?

Tego akurat nie rozumiem.

 

Layeredshader będzie przydatny, jednak i tak, potrzebna będzie maska :]

Luknij tutaj - coś tam napomknąłem o tym. Ale polecam także (może przede wszystkim?) dokumentację.

Napisano

Chce zrobić zniszczoną ściane. Odpadający tynk, cegła, grafiti itp. Jaką metodę wykorzystać? Chciałbym aby dziura w ścianie była w określonym miejscu a nie losowym. W maxie był materiał blend +maska i wszystko grało , w mai mam problemy:(

Napisano

Nie rozumiem. Maya ma hypershade czyli moduł node-based gdzie można kombinowac do woli. Daje duzo więcej możliwości niż mat edytor w Maxie. Poczytaj o tym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności