morfi Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 Witam. Chcę zrobić ścianę (oteksturować) z dwóch "materiałów": cegła i tynk. Pewnie trzeba będzie zastosować maskę (kanał alpha). Jak to zrobić???
Gordy Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 Po co? W Mayce jest cos takiego jak layered texture gdzie wstawiasz dwie textury i robisz blend i Voila.
morfi Napisano 5 Kwiecień 2006 Autor Napisano 5 Kwiecień 2006 Czy te tekstury mają dowolne kształty?Jak to zrobić?
piotrek Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 Czy te tekstury mają dowolne kształty? Tego akurat nie rozumiem. Layeredshader będzie przydatny, jednak i tak, potrzebna będzie maska :] Luknij tutaj - coś tam napomknąłem o tym. Ale polecam także (może przede wszystkim?) dokumentację.
morfi Napisano 5 Kwiecień 2006 Autor Napisano 5 Kwiecień 2006 Dowolne kształty, wyjaśniam. Np. na ścianie (wzór tapety) jest czerwona plama.
morfi Napisano 7 Kwiecień 2006 Autor Napisano 7 Kwiecień 2006 Chce zrobić zniszczoną ściane. Odpadający tynk, cegła, grafiti itp. Jaką metodę wykorzystać? Chciałbym aby dziura w ścianie była w określonym miejscu a nie losowym. W maxie był materiał blend +maska i wszystko grało , w mai mam problemy:(
Gordy Napisano 7 Kwiecień 2006 Napisano 7 Kwiecień 2006 Nie rozumiem. Maya ma hypershade czyli moduł node-based gdzie można kombinowac do woli. Daje duzo więcej możliwości niż mat edytor w Maxie. Poczytaj o tym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się