Napisano 5 Kwiecień 200619 l Zrobiłem upadającą łuskę. W pierwszej części lotu łuska się obraca (użyłem do tego reactora i motor-żeby nadać ruch obrotowy). Druga część lotu łuski to po też wygenerowana w reaktorze łuska tylko że już bez silnika. Chodzi mi o to że w pierwszej części lotu łuska ma się obracać a w drugiej (po dotknięciu ziemi) ma się tylko odbijać. Więc wygenerowałem dwie animacje dla dwóch obiektów. Teraz chcę aby łuska pierwsza zniknęła gdy dotknie ziemi a tam druga ma się pojawić i kontunuować lot pierwszej. Tak rozwiązałem problem tego że nie potrafię wyłączyć motor w dowolnym momencie. Za wszystkie odpowiedzi dzięki. Pozdrawiam kalosh
Napisano 5 Kwiecień 200619 l wiec gratuluje rozwiazania bo tak to sie wlasnie robi w momencie gdy sypia sie pozy postaci (a przy pewnych animacjach trzeba roznie zlinkowac postac, szczegolnie w akrobacjach) wiec zeby zniknela masz dwa wyjscia, oba takie same: -w graph editor-->track view (ten pierwszy z gory) dodaj do obu lusek track-->visibility track albo po prostu ustaw auto key na klatke znikniecia/pojawienia sie luski, i w properities zmien visibility, i tak dla obu, jesli sie okaze ze key jest miekki (czyli luska zanika od pierwszej klatki, to cofnij sie o kaltke od znikniecia i znowu auto key zrob visibility na 1 (lub 0 w przypadku tej co ma nei byc jej widac) ale tak ogolnei to sluzy do tego track view
Napisano 9 Kwiecień 200618 l Hech... jak zobaczyłem tytuł wątku, to chciałem napisać, że wystarczy "delete"... :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto