kalosh Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 Zrobiłem upadającą łuskę. W pierwszej części lotu łuska się obraca (użyłem do tego reactora i motor-żeby nadać ruch obrotowy). Druga część lotu łuski to po też wygenerowana w reaktorze łuska tylko że już bez silnika. Chodzi mi o to że w pierwszej części lotu łuska ma się obracać a w drugiej (po dotknięciu ziemi) ma się tylko odbijać. Więc wygenerowałem dwie animacje dla dwóch obiektów. Teraz chcę aby łuska pierwsza zniknęła gdy dotknie ziemi a tam druga ma się pojawić i kontunuować lot pierwszej. Tak rozwiązałem problem tego że nie potrafię wyłączyć motor w dowolnym momencie. Za wszystkie odpowiedzi dzięki. Pozdrawiam kalosh
vv3k70r Napisano 5 Kwiecień 2006 Napisano 5 Kwiecień 2006 wiec gratuluje rozwiazania bo tak to sie wlasnie robi w momencie gdy sypia sie pozy postaci (a przy pewnych animacjach trzeba roznie zlinkowac postac, szczegolnie w akrobacjach) wiec zeby zniknela masz dwa wyjscia, oba takie same: -w graph editor-->track view (ten pierwszy z gory) dodaj do obu lusek track-->visibility track albo po prostu ustaw auto key na klatke znikniecia/pojawienia sie luski, i w properities zmien visibility, i tak dla obu, jesli sie okaze ze key jest miekki (czyli luska zanika od pierwszej klatki, to cofnij sie o kaltke od znikniecia i znowu auto key zrob visibility na 1 (lub 0 w przypadku tej co ma nei byc jej widac) ale tak ogolnei to sluzy do tego track view
Shogun 3D Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 Hech... jak zobaczyłem tytuł wątku, to chciałem napisać, że wystarczy "delete"... :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się