Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Jag-D1


ŤVolvox�ť

Rekomendowane odpowiedzi

Modeluje sobie dla zabawy stateczek kosmiczny wzorujac sie na arcie do gry UFO:Extraterrestrials ( http://www.volvox.neostrada.pl/Jag-d1/Jag-D1.jpg ), obecnie zakonczylem modelowanie (http://www.volvox.neostrada.pl/Jag-d1/test1.jpg ) i zabieram sie za tekstury. Na poczatku (jak widac to troszke juz na obrazku) zrobilem je w Corel Draw i wrzucilem na model. Niestety stateczek wygladal zbyt rysunkowo. Czy ma ktos jakis pomysl na teksture (zeby byla podobna do tej z rysunku) a jednoczesnie zeby byla bardziej realistyczna. Jak to wykonac? Na czym sie skupic?

(niestety teksturowanie to u mnie problem i nie znam takich bardziej zaawansowanych technik :( )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nad teksturami jeszcze troszke sie mecze ale chyba jestem na dobrej drodze (chociaz nadal wychodza mi mocno rysunkowe ;)

Treaz chcialem dodac efekt silnikow. Wrzucilem boxy do silnikow i za pomoca Video Posta dodalem efekt Glow. Jak patrze od tylu to jest niby ok, ale jak daje widok z przodu (tak ze nie widac tych boxow) to efekt natychmiast znika (mimo ze poswiata teoretycznie powinna byc jeszcze widoczna)

 

Czy ktos ma pomysl jak to poprawic?

 

http://www.volvox.neostrada.pl/Jag-d1/obraz.jpg - tu widac ze przy jedynym silniku widac glow bo box z efektem jest widoczny, ale juz nie widac efektu drugiego silnika bo box jest przysloniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności