Jump to content

Pojazd 3D: Jag-D1


Recommended Posts

Modeluje sobie dla zabawy stateczek kosmiczny wzorujac sie na arcie do gry UFO:Extraterrestrials ( http://www.volvox.neostrada.pl/Jag-d1/Jag-D1.jpg ), obecnie zakonczylem modelowanie (http://www.volvox.neostrada.pl/Jag-d1/test1.jpg ) i zabieram sie za tekstury. Na poczatku (jak widac to troszke juz na obrazku) zrobilem je w Corel Draw i wrzucilem na model. Niestety stateczek wygladal zbyt rysunkowo. Czy ma ktos jakis pomysl na teksture (zeby byla podobna do tej z rysunku) a jednoczesnie zeby byla bardziej realistyczna. Jak to wykonac? Na czym sie skupic?

(niestety teksturowanie to u mnie problem i nie znam takich bardziej zaawansowanych technik :( )

Link to comment
Share on other sites

Nad teksturami jeszcze troszke sie mecze ale chyba jestem na dobrej drodze (chociaz nadal wychodza mi mocno rysunkowe ;)

Treaz chcialem dodac efekt silnikow. Wrzucilem boxy do silnikow i za pomoca Video Posta dodalem efekt Glow. Jak patrze od tylu to jest niby ok, ale jak daje widok z przodu (tak ze nie widac tych boxow) to efekt natychmiast znika (mimo ze poswiata teoretycznie powinna byc jeszcze widoczna)

 

Czy ktos ma pomysl jak to poprawic?

 

http://www.volvox.neostrada.pl/Jag-d1/obraz.jpg - tu widac ze przy jedynym silniku widac glow bo box z efektem jest widoczny, ale juz nie widac efektu drugiego silnika bo box jest przysloniety

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy