Balas Napisano 8 Kwiecień 2006 Napisano 8 Kwiecień 2006 Mam problem. Ustawilem Directional Light i przy renderowaniu w VRAYu przenika przez sciany. Co zrobic zeby renderowalo sie normalnie ?
mrkrzysiek Napisano 8 Kwiecień 2006 Napisano 8 Kwiecień 2006 zaznacz cast shadows i wybierz vray shadows
Balas Napisano 8 Kwiecień 2006 Autor Napisano 8 Kwiecień 2006 To mialem caly czas ustawione, ale cos tam pogrzebalem i działa ;) (ale w tych okolicach). Nie chce zakladac nowego watku wiec napisze tutaj: Nie wiem czego to wina, ustawien rendera czy swiatel, z GI: i bez: Ustawienia rendera: http://img304.imageshack.us/img304/9530/settings9re.jpg Swiatala: 1 Directional Light i 1 vray light Dlaczego czesc pokoju jest ciemna nawet z GI?
jaccunio Napisano 8 Kwiecień 2006 Napisano 8 Kwiecień 2006 nie znam sie na tym KOMPLETNIE:) ale tak na zdrowy rozsadek to bym zmniejszyl sample size:>
Georgas Napisano 8 Kwiecień 2006 Napisano 8 Kwiecień 2006 zmień primary bounces z lc na irr, pokaż swoje ustawienia vray lighta
Balas Napisano 9 Kwiecień 2006 Autor Napisano 9 Kwiecień 2006 http://img146.imageshack.us/img146/5192/settings5hw.jpg Ustawienia swiatla PS. zmiana na irr nic nie dala
Marcin Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 1. nie uzywa sie idealnie białego (255) koloru w światłach, materiałach itp wraz z lightmap 2. pokaz zakladke vray color mapping i zobacz czy nie namieszałeś coś w evoirment maxowym (skrot: "9"), tam nic nie powinno byc ustawione poza tym jesli nic nie da to pokaz wszystkie ustawienia
Balas Napisano 9 Kwiecień 2006 Autor Napisano 9 Kwiecień 2006 Moze przeslac komus cala scene ? Bo tak zgadywac to troche potrwa :(
Balas Napisano 9 Kwiecień 2006 Autor Napisano 9 Kwiecień 2006 Juz leci. Tu jeszcze ustawienia: http://img128.imageshack.us/img128/9422/settings7jl.jpg
Marcin Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 nie mam maxa 8 ;] ale dobra ustaw w GI first bounce na 1,0 i secondary tak samo na 1,0 w pierwszym irradiance a w drugim lightmap w color mapping daj exponetial i zwieksz troche moc tego directa
mrkrzysiek Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 [email protected] przeslij mi to zobacze mam maxa 8
Balas Napisano 9 Kwiecień 2006 Autor Napisano 9 Kwiecień 2006 2 poszło :) A tak po poprawkach Marcin'a
Knysha Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 No juz lepiej, ale czy oby na pewno sciany boczne dotykaja podlogi?
araneus Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 Znowu problem dokladnosci irr mapy. Wystarczy ustawic na "high" i problem zniknie... chyba ;)
mrkrzysiek Napisano 9 Kwiecień 2006 Napisano 9 Kwiecień 2006 mi wyszło tak, podaje ustawienia, zmieniłem opcje w direct light, zresztą sam widzisz co zmieniłem, usunąłem jedynie vraylight a włączyłem enviroment, no a te błędy to od IRR
Balas Napisano 10 Kwiecień 2006 Autor Napisano 10 Kwiecień 2006 Nadal jest ciemno :( A z tego co widzialem to zwykle jest jasniej (i w rzeczywistosci tez jest jasniej).
mrkrzysiek Napisano 10 Kwiecień 2006 Napisano 10 Kwiecień 2006 zwiększ Mult w Enviroment na 5 i możesz podkręcic dark color mapping np 4 możesz jeszcze zwiększyć te parametry i będzie jaśniej
Balas Napisano 10 Kwiecień 2006 Autor Napisano 10 Kwiecień 2006 Troche sie pobawilem z ustawieniami i jest o niebo lepiej ;) Dzieki wszystkim za pomoc ;]
Balas Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Napisano 11 Kwiecień 2006 To moze jeszcze zabiore chwilke czasu :) 1. Co zrobic aby ten zielony az tak nie oddzialywal na reszte elementow w pokoju? 2. Jak zrobic bardziej rozmazane odbicia? (vray map w reflection)
mrkrzysiek Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 co do pierwszego pytania to tu masz odpowiedz http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=25767 co do drugiego to w opcjach materiału masz takie coś jak refl. glossioness zmniejszenie powoduje rozmycie 1
Marcin Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 a co jest w niej zielonego ? jesli podloga to norma, ale tutaj poza swiatłem Directlight powinienes miec jeszcze skylight (zakładka evoirment w ustawieniach vraya) i ustawic go na jakiś błękit (lub ewentualnie vraylight wstawiony w okno z zaznaczoną opcją invisible i tak samo błękitnym kolorem) 1
Balas Napisano 11 Kwiecień 2006 Autor Napisano 11 Kwiecień 2006 Jeszcze raz wielkie dzieki :P Chyba Was zatrudnie na stale :x ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się