Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam problem. Ustawilem Directional Light i przy renderowaniu w VRAYu przenika przez sciany. Co zrobic zeby renderowalo sie normalnie ?

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

To mialem caly czas ustawione, ale cos tam pogrzebalem i działa ;) (ale w tych okolicach).

 

Nie chce zakladac nowego watku wiec napisze tutaj:

Nie wiem czego to wina, ustawien rendera czy swiatel, z GI:

vray15jq.jpg

 

i bez:

vray26pm.jpg

 

Ustawienia rendera: http://img304.imageshack.us/img304/9530/settings9re.jpg

 

Swiatala: 1 Directional Light i 1 vray light

 

Dlaczego czesc pokoju jest ciemna nawet z GI?

Napisano

nie znam sie na tym KOMPLETNIE:) ale tak na zdrowy rozsadek to bym zmniejszyl sample size:>

Napisano

1. nie uzywa sie idealnie białego (255) koloru w światłach, materiałach itp wraz z lightmap

2. pokaz zakladke vray color mapping i zobacz czy nie namieszałeś coś w evoirment maxowym (skrot: "9"), tam nic nie powinno byc ustawione

 

poza tym jesli nic nie da to pokaz wszystkie ustawienia

Napisano
  • Autor

Moze przeslac komus cala scene ? Bo tak zgadywac to troche potrwa :(

Napisano

nie mam maxa 8 ;]

 

ale dobra

 

ustaw w GI first bounce na 1,0 i secondary tak samo na 1,0

w pierwszym irradiance a w drugim lightmap

 

w color mapping daj exponetial i zwieksz troche moc tego directa

Napisano

Znowu problem dokladnosci irr mapy. Wystarczy ustawic na "high" i problem zniknie... chyba ;)

Napisano

mi wyszło tak, podaje ustawienia, zmieniłem opcje w direct light, zresztą sam widzisz co zmieniłem, usunąłem jedynie vraylight a włączyłem enviroment, no a te błędy to od IRR

ustawienia19go.th.jpg

Napisano
  • Autor

Nadal jest ciemno :( A z tego co widzialem to zwykle jest jasniej (i w rzeczywistosci tez jest jasniej).

Napisano

zwiększ Mult w Enviroment na 5 i możesz podkręcic dark color mapping np 4 możesz jeszcze zwiększyć te parametry i będzie jaśniej

Napisano
  • Autor

Troche sie pobawilem z ustawieniami i jest o niebo lepiej ;) Dzieki wszystkim za pomoc ;]

render8239hy.jpg

Napisano
  • Autor

To moze jeszcze zabiore chwilke czasu :)

 

vray79oa.jpg

1. Co zrobic aby ten zielony az tak nie oddzialywal na reszte elementow w pokoju?

2. Jak zrobic bardziej rozmazane odbicia? (vray map w reflection)

Napisano

a co jest w niej zielonego ?

 

jesli podloga to norma, ale tutaj poza swiatłem Directlight powinienes miec jeszcze skylight (zakładka evoirment w ustawieniach vraya) i ustawic go na jakiś błękit (lub ewentualnie vraylight wstawiony w okno z zaznaczoną opcją invisible i tak samo błękitnym kolorem)

Napisano
  • Autor

Jeszcze raz wielkie dzieki :P Chyba Was zatrudnie na stale :x ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.