Napisano 8 Kwiecień 200618 l Mam problem. Ustawilem Directional Light i przy renderowaniu w VRAYu przenika przez sciany. Co zrobic zeby renderowalo sie normalnie ?
Napisano 8 Kwiecień 200618 l Autor To mialem caly czas ustawione, ale cos tam pogrzebalem i działa ;) (ale w tych okolicach). Nie chce zakladac nowego watku wiec napisze tutaj: Nie wiem czego to wina, ustawien rendera czy swiatel, z GI: i bez: Ustawienia rendera: http://img304.imageshack.us/img304/9530/settings9re.jpg Swiatala: 1 Directional Light i 1 vray light Dlaczego czesc pokoju jest ciemna nawet z GI?
Napisano 8 Kwiecień 200618 l nie znam sie na tym KOMPLETNIE:) ale tak na zdrowy rozsadek to bym zmniejszyl sample size:>
Napisano 9 Kwiecień 200618 l Autor http://img146.imageshack.us/img146/5192/settings5hw.jpg Ustawienia swiatla PS. zmiana na irr nic nie dala
Napisano 9 Kwiecień 200618 l 1. nie uzywa sie idealnie białego (255) koloru w światłach, materiałach itp wraz z lightmap 2. pokaz zakladke vray color mapping i zobacz czy nie namieszałeś coś w evoirment maxowym (skrot: "9"), tam nic nie powinno byc ustawione poza tym jesli nic nie da to pokaz wszystkie ustawienia
Napisano 9 Kwiecień 200618 l Autor Moze przeslac komus cala scene ? Bo tak zgadywac to troche potrwa :(
Napisano 9 Kwiecień 200618 l Autor Juz leci. Tu jeszcze ustawienia: http://img128.imageshack.us/img128/9422/settings7jl.jpg
Napisano 9 Kwiecień 200618 l nie mam maxa 8 ;] ale dobra ustaw w GI first bounce na 1,0 i secondary tak samo na 1,0 w pierwszym irradiance a w drugim lightmap w color mapping daj exponetial i zwieksz troche moc tego directa
Napisano 9 Kwiecień 200618 l Znowu problem dokladnosci irr mapy. Wystarczy ustawic na "high" i problem zniknie... chyba ;)
Napisano 9 Kwiecień 200618 l mi wyszło tak, podaje ustawienia, zmieniłem opcje w direct light, zresztą sam widzisz co zmieniłem, usunąłem jedynie vraylight a włączyłem enviroment, no a te błędy to od IRR
Napisano 10 Kwiecień 200618 l Autor Nadal jest ciemno :( A z tego co widzialem to zwykle jest jasniej (i w rzeczywistosci tez jest jasniej).
Napisano 10 Kwiecień 200618 l zwiększ Mult w Enviroment na 5 i możesz podkręcic dark color mapping np 4 możesz jeszcze zwiększyć te parametry i będzie jaśniej
Napisano 10 Kwiecień 200618 l Autor Troche sie pobawilem z ustawieniami i jest o niebo lepiej ;) Dzieki wszystkim za pomoc ;]
Napisano 11 Kwiecień 200618 l Autor To moze jeszcze zabiore chwilke czasu :) 1. Co zrobic aby ten zielony az tak nie oddzialywal na reszte elementow w pokoju? 2. Jak zrobic bardziej rozmazane odbicia? (vray map w reflection)
Napisano 11 Kwiecień 200618 l co do pierwszego pytania to tu masz odpowiedz http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=25767 co do drugiego to w opcjach materiału masz takie coś jak refl. glossioness zmniejszenie powoduje rozmycie
Napisano 11 Kwiecień 200618 l a co jest w niej zielonego ? jesli podloga to norma, ale tutaj poza swiatłem Directlight powinienes miec jeszcze skylight (zakładka evoirment w ustawieniach vraya) i ustawic go na jakiś błękit (lub ewentualnie vraylight wstawiony w okno z zaznaczoną opcją invisible i tak samo błękitnym kolorem)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto