Shogun 3D Napisano 11 Kwiecień 2006 Napisano 11 Kwiecień 2006 Jak wiadomo Corel Painter ma możliwość symulowania tekstury farby poprzez nadawanie jej wypukłości zależnej od użytego pędzla i jego nacisku. Zastanawiam się, czy da się jakoś zapisać osobno kolor a osobno teksturę w formie mapy wypukłości (bump). To mogłoby niezmiernie pomóc w uzyskaniu realistycznej tekstury dowolnego obrazu. Zresztą... korzyści z uzyskania takiego efektu nikomu nie muszę chyba tłumaczyć. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się