Skocz do zawartości

Tekstura farby w oparciu o Corel Paintera


Shogun 3D

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wiadomo Corel Painter ma możliwość symulowania tekstury farby poprzez nadawanie jej wypukłości zależnej od użytego pędzla i jego nacisku.

Zastanawiam się, czy da się jakoś zapisać osobno kolor a osobno teksturę w formie mapy wypukłości (bump). To mogłoby niezmiernie pomóc w uzyskaniu realistycznej tekstury dowolnego obrazu. Zresztą... korzyści z uzyskania takiego efektu nikomu nie muszę chyba tłumaczyć. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności