miriam Napisano 13 Kwiecień 2006 Napisano 13 Kwiecień 2006 Inspired Quality: Rozpoczęła się druga edycja konkursu kreatywnego Inspired Quality, organizowanego przez agencję reklamową IQ Marketing oraz agencję fotograficzną Flash Press Media. Tym razem organizatorzy ogłaszają przetarg na kreację do kampanii BTL wprowadzającej na rynek telefon z aparatem fotograficznym 3.2 Mp. Zadanie, jakie stoi przed uczestnikami konkursu, to zaprojektowanie plakatu oraz wybranego materiału POS, reklamującego nowy produkt w miejscu sprzedaży, zgodnie z warunkami dostarczonego przez organizatorów briefu. Jednym z warunków jest wykorzystanie w projekcie co najmniej jednego zdjęcia lub jego fragmentu, wybranego z 30 fotografii z najlepszych kolekcji Getty Images, udostępnionych przez Flash Press Media. Ideą konkursu jest odkrycie i promocja obiecujących talentów z dziedziny grafiki i fotografii oraz propagowanie wiedzy na temat BTL-u. Najlepsi twórcy zostaną nagrodzeni, a najciekawsze prace zostaną zaprezentowane podczas wystawy na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie. Nagrodami w konkursie są: iBook i Mac mini ufundowane przez Apple IMC Poland, zestawy zdjęć Flash Press Media oraz dwa wyróżnienia specjalne od Sony Ericsson w postaci kwoty pieniężnej o łącznej wartości 10.000 PLN. Więcej informacji http://www.iq-marketing.pl/inspiredquality
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się