andrzejp Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 Mam pytanie jak w reactorze spowodować aby druciki (patrz cyl.jpg) uginały się podwpływem zbliżania się cylindrów. Drucik jest obiektem typu loft, mozliwe ze ma to zanczenie... Już próbwałem z rigid bodies, tylko nie wiem jakie przypisać ustawienia do każdego z obiektów. Może trzeba mi zmienić rigid bodies na rzecz soft object. Wlasnie nie wiem. Dzięki za podpowiedz!!! Jeśli nie znasz konkretnego rozwiązania to może znasz ciekawe tutoriale do reactora, które mogą pomóc w rozwiązaniu moje problemu.
vv3k70r Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 jedna z metod to mesch select dla srodkowego wierzcholka (czy czegokolwiek) drutu z miekak selekcja, i wire parameter, tam powiazanie odksztalcenia z odleglosci od obiektu (podloz helpersa pod obiekt) i powinno funkac
piotrek Napisano 14 Kwiecień 2006 Napisano 14 Kwiecień 2006 Ewentualnie utwórz obiekt Rope, który właśnie zachowuje się jak sznur. O ile pamiętam, tylko spline może należeć do tej kolekcji.
andrzejp Napisano 14 Kwiecień 2006 Autor Napisano 14 Kwiecień 2006 jedna z metod to mesch select dla srodkowego wierzcholka (czy czegokolwiek) drutu z miekak selekcja, i wire parameter, tam powiazanie odksztalcenia z odleglosci od obiektu (podloz helpersa pod obiekt) i powinno funkac Czy moglbys dokladniej przyblizyc ten sposob, bo nie wiem czy dobrze go zrobilem. 1.Nakladam na drucik (obiekt loft), modyfikacje mesh select 2.W mesh select zaznaczam wszystko to co ma sie wyginac pod wplywem cylindrow 3.i tu juz nie wiem co trzeba wykonac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się