Napisano 14 Kwiecień 200618 l Mam pytanie jak w reactorze spowodować aby druciki (patrz cyl.jpg) uginały się podwpływem zbliżania się cylindrów. Drucik jest obiektem typu loft, mozliwe ze ma to zanczenie... Już próbwałem z rigid bodies, tylko nie wiem jakie przypisać ustawienia do każdego z obiektów. Może trzeba mi zmienić rigid bodies na rzecz soft object. Wlasnie nie wiem. Dzięki za podpowiedz!!! Jeśli nie znasz konkretnego rozwiązania to może znasz ciekawe tutoriale do reactora, które mogą pomóc w rozwiązaniu moje problemu.
Napisano 14 Kwiecień 200618 l jedna z metod to mesch select dla srodkowego wierzcholka (czy czegokolwiek) drutu z miekak selekcja, i wire parameter, tam powiazanie odksztalcenia z odleglosci od obiektu (podloz helpersa pod obiekt) i powinno funkac
Napisano 14 Kwiecień 200618 l Ewentualnie utwórz obiekt Rope, który właśnie zachowuje się jak sznur. O ile pamiętam, tylko spline może należeć do tej kolekcji.
Napisano 14 Kwiecień 200618 l Autor jedna z metod to mesch select dla srodkowego wierzcholka (czy czegokolwiek) drutu z miekak selekcja, i wire parameter, tam powiazanie odksztalcenia z odleglosci od obiektu (podloz helpersa pod obiekt) i powinno funkac Czy moglbys dokladniej przyblizyc ten sposob, bo nie wiem czy dobrze go zrobilem. 1.Nakladam na drucik (obiekt loft), modyfikacje mesh select 2.W mesh select zaznaczam wszystko to co ma sie wyginac pod wplywem cylindrow 3.i tu juz nie wiem co trzeba wykonac
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto