jaccunio Napisano 17 Kwiecień 2006 Napisano 17 Kwiecień 2006 tak jak w temacie - chcę zaanimować drgania obiektu. robię tak - curve editor, position i dodaję kontroler noise, albo dla każdej osi osobno noise. w obu przypadkach problem jest taki sam - obiekt owszem, drga, ale przenosi się na środek układu współrzędnych, a to mi oczywiście nie odpowiada. Jak temu zaradzić?
owca Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 musisz pozaznaczać ptaszkami trzy pola >0 obok x, y i z strenght. powinno zadziałać.
Ser Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 wstaw w swoja scene jakis obiekt pomocniczy helpers na niego zastosuj noisa a do niego przypnij >linkiem
jaccunio Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Napisano 18 Kwiecień 2006 owca mylisz sie, to sprawia po prostu, że noise jest dodatni i tyle. Ser, dzieki za rozwiazanie, w sumie banalne, a jednak nie wpadłem:)
owca Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 a zrób taki eksperyment: 1) utwórz dwa sześciany o identycznych rozmiarach 2) przesuń je na dość znaczną odległość (np równą bokowi boxa) 3) wstaw dummy 4) do dummy wstaw noise ze standardowymi ustawieniami 5) do boxa01 wstaw noise ze standardowymi ustawieniami, zaznaczając tylko trzy wcześniej wspomniane pola 6) zlinkuj box02 i dummy 7) odtwórz animację jak dla mnie to uzyskany efekt jest identyczny. jeśli jednak się mylę to napisz.
jaccunio Napisano 18 Kwiecień 2006 Autor Napisano 18 Kwiecień 2006 nie, nie jest identyczny, bo box ktory ma noisa bezposrednio, a nie przez dummy ma jest w punkcie 0,0,0 a ten drugi jest tam gdzie chcesz. to jest roznica
owca Napisano 18 Kwiecień 2006 Napisano 18 Kwiecień 2006 znaczy chcesz ten obiekt jeszcze jakoś dodatkowo animować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się