Napisano 17 Kwiecień 200618 l tak jak w temacie - chcę zaanimować drgania obiektu. robię tak - curve editor, position i dodaję kontroler noise, albo dla każdej osi osobno noise. w obu przypadkach problem jest taki sam - obiekt owszem, drga, ale przenosi się na środek układu współrzędnych, a to mi oczywiście nie odpowiada. Jak temu zaradzić?
Napisano 18 Kwiecień 200618 l musisz pozaznaczać ptaszkami trzy pola >0 obok x, y i z strenght. powinno zadziałać.
Napisano 18 Kwiecień 200618 l wstaw w swoja scene jakis obiekt pomocniczy helpers na niego zastosuj noisa a do niego przypnij >linkiem
Napisano 18 Kwiecień 200618 l Autor owca mylisz sie, to sprawia po prostu, że noise jest dodatni i tyle. Ser, dzieki za rozwiazanie, w sumie banalne, a jednak nie wpadłem:)
Napisano 18 Kwiecień 200618 l a zrób taki eksperyment: 1) utwórz dwa sześciany o identycznych rozmiarach 2) przesuń je na dość znaczną odległość (np równą bokowi boxa) 3) wstaw dummy 4) do dummy wstaw noise ze standardowymi ustawieniami 5) do boxa01 wstaw noise ze standardowymi ustawieniami, zaznaczając tylko trzy wcześniej wspomniane pola 6) zlinkuj box02 i dummy 7) odtwórz animację jak dla mnie to uzyskany efekt jest identyczny. jeśli jednak się mylę to napisz.
Napisano 18 Kwiecień 200618 l Autor nie, nie jest identyczny, bo box ktory ma noisa bezposrednio, a nie przez dummy ma jest w punkcie 0,0,0 a ten drugi jest tam gdzie chcesz. to jest roznica
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto