Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

tak jak w temacie - chcę zaanimować drgania obiektu. robię tak - curve editor, position i dodaję kontroler noise, albo dla każdej osi osobno noise.

w obu przypadkach problem jest taki sam - obiekt owszem, drga, ale przenosi się na środek układu współrzędnych, a to mi oczywiście nie odpowiada.

Jak temu zaradzić?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 912
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

musisz pozaznaczać ptaszkami trzy pola >0 obok x, y i z strenght. powinno zadziałać.

Napisano

wstaw w swoja scene jakis obiekt pomocniczy helpers na niego zastosuj noisa

a do niego przypnij >linkiem

Napisano
  • Autor

owca mylisz sie, to sprawia po prostu, że noise jest dodatni i tyle.

Ser, dzieki za rozwiazanie, w sumie banalne, a jednak nie wpadłem:)

Napisano

a zrób taki eksperyment:

1) utwórz dwa sześciany o identycznych rozmiarach

2) przesuń je na dość znaczną odległość (np równą bokowi boxa)

3) wstaw dummy

4) do dummy wstaw noise ze standardowymi ustawieniami

5) do boxa01 wstaw noise ze standardowymi ustawieniami, zaznaczając tylko trzy wcześniej wspomniane pola

6) zlinkuj box02 i dummy

7) odtwórz animację

 

jak dla mnie to uzyskany efekt jest identyczny. jeśli jednak się mylę to napisz.

Napisano
  • Autor

nie, nie jest identyczny, bo box ktory ma noisa bezposrednio, a nie przez dummy ma jest w punkcie 0,0,0 a ten drugi jest tam gdzie chcesz. to jest roznica

Napisano

znaczy chcesz ten obiekt jeszcze jakoś dodatkowo animować?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności