dj_Smok Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 Witam, zaczynam modelować postać według tutoriala na stronie (boxmodeling) jednak na samym początku mam juz problem : Jaką funkcją można zaokrąglić box ?? bede wdzięczny za opowiedz, a gdy bede miał wiecej pytan napisze je w tym topicu pozdrawiam
dj_Smok Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 a jak w 3ds maxie 7.0 zrobić żeby gdy modelowaniu jednej połówki, druga sama się zmienia w tutku było invert mirror, ale nie wiem gdzie to znaleźć pomórzcie
dj_Smok Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 nie, źle mi się to ustawia, jednak połowka wchodzi na drugą, co daje zły efekt, a nie znalazłem przy tyum modyfikatorze, żeby dało sie odsunąc jedno od drugiego ... może jakiś inny sposób ??
salvage Napisano 22 Kwiecień 2006 Napisano 22 Kwiecień 2006 Ja zrobisz boxa i skasujesz z jednej strony polygony potem włączysz mirror (taka ikonka na górze) i zaznaczysz opcje reference i którąś z osi (potestuj, zeby bylo dobrze) bedzie działało ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się