dj_Smok Napisano 21 Kwiecień 2006 Share Napisano 21 Kwiecień 2006 Witam, zaczynam modelować postać według tutoriala na stronie (boxmodeling) jednak na samym początku mam juz problem : Jaką funkcją można zaokrąglić box ?? bede wdzięczny za opowiedz, a gdy bede miał wiecej pytan napisze je w tym topicu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 21 Kwiecień 2006 Share Napisano 21 Kwiecień 2006 turbosmooth, meshsmooth, chamfer... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dj_Smok Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2006 a jak w 3ds maxie 7.0 zrobić żeby gdy modelowaniu jednej połówki, druga sama się zmienia w tutku było invert mirror, ale nie wiem gdzie to znaleźć pomórzcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 22 Kwiecień 2006 Share Napisano 22 Kwiecień 2006 modyfikator symmetry :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dj_Smok Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Share Napisano 22 Kwiecień 2006 nie, źle mi się to ustawia, jednak połowka wchodzi na drugą, co daje zły efekt, a nie znalazłem przy tyum modyfikatorze, żeby dało sie odsunąc jedno od drugiego ... może jakiś inny sposób ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
salvage Napisano 22 Kwiecień 2006 Share Napisano 22 Kwiecień 2006 Ja zrobisz boxa i skasujesz z jednej strony polygony potem włączysz mirror (taka ikonka na górze) i zaznaczysz opcje reference i którąś z osi (potestuj, zeby bylo dobrze) bedzie działało ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się