mietafix Napisano 21 Kwiecień 2006 Napisano 21 Kwiecień 2006 Chcialbym zrobic swiatelko poziome bedace jarzeniowka, w tej kwestii robie, MR Area omni, w "type" wybieram cylinder i ustawiam wielkosc. jak renderuje z ustawieniem ze cylinder stoi na podstawie to wszystko jest ok, lecz gdy zmieniam na dowolny inny kat swiatlo rozprasza sie jak zwykle omni, mozna to jakos naprawic? ponizej screeny... ustawienia domyslne: moje potrzeby:
mietafix Napisano 22 Kwiecień 2006 Autor Napisano 22 Kwiecień 2006 nikt nie wie dlaczego tak sie dzieje?
mietafix Napisano 23 Kwiecień 2006 Autor Napisano 23 Kwiecień 2006 hmm, jeszce jedno noobowskie pytanko, jak zrobic zeby swiatlo padajace na teksturke nie zmienialo swojego koloru?
Lis Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 nie zmienialo swojego koloru? Musisz do slotu photons w material editor włożyć phoyon basic i tam ustawić kolor na czarny albo biały już nie pamiętam. Tu masz scenkę: sprawdz sobie http://www.jeffpatton.net/Postings/MR-color%20bleed.zip Co do światła to niemam pojęcia ale możesz zrobić zwykły cylinder i w dissuse dodać "output" (pobaw się pultiplerem) wtedy po włączeniu final gatheringu ten cylinder będzie świecił
mietafix Napisano 23 Kwiecień 2006 Autor Napisano 23 Kwiecień 2006 hmm to mialoby sens gdybym robil pojedyncza klatke, ale przy animacji, nie bede renderowal jednej klatki ponad 20 minut... nie ma innego sposobu zeby uzyskac taki kolor swiatla jak chce?
Ania Napisano 23 Kwiecień 2006 Napisano 23 Kwiecień 2006 być może trzeba specular kolor materiału ustawić na kolor jaki chcesz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się