Napisano 21 Kwiecień 200618 l Chcialbym zrobic swiatelko poziome bedace jarzeniowka, w tej kwestii robie, MR Area omni, w "type" wybieram cylinder i ustawiam wielkosc. jak renderuje z ustawieniem ze cylinder stoi na podstawie to wszystko jest ok, lecz gdy zmieniam na dowolny inny kat swiatlo rozprasza sie jak zwykle omni, mozna to jakos naprawic? ponizej screeny... ustawienia domyslne: moje potrzeby:
Napisano 23 Kwiecień 200618 l Autor hmm, jeszce jedno noobowskie pytanko, jak zrobic zeby swiatlo padajace na teksturke nie zmienialo swojego koloru?
Napisano 23 Kwiecień 200618 l nie zmienialo swojego koloru? Musisz do slotu photons w material editor włożyć phoyon basic i tam ustawić kolor na czarny albo biały już nie pamiętam. Tu masz scenkę: sprawdz sobie http://www.jeffpatton.net/Postings/MR-color%20bleed.zip Co do światła to niemam pojęcia ale możesz zrobić zwykły cylinder i w dissuse dodać "output" (pobaw się pultiplerem) wtedy po włączeniu final gatheringu ten cylinder będzie świecił
Napisano 23 Kwiecień 200618 l Autor hmm to mialoby sens gdybym robil pojedyncza klatke, ale przy animacji, nie bede renderowal jednej klatki ponad 20 minut... nie ma innego sposobu zeby uzyskac taki kolor swiatla jak chce?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto