Skocz do zawartości

wielkość obiektu


jjh

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nie wiem czy sa ograniczenia, ale warto trzymac sie rzeczywistej skali obiektow i wtedy nie ma bugow itp.

a tak w ogole, to tak trudno zeskalowac?

 

 

 

Nietrudno zeskalować ale chodzi mi o tą granicę kiedy trzeba już zastanawiac się nad skalowaniem obiektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z doświadczenia wiem, że warto trzymać scenę taką jak lub nieco większą od viewportu przy starcie maksa. (nieco większą - może do kilkuset razy większą, ale nie jestem pewna)

jak zrobisz o wiele za małe, to będą problemy z suwaniem vertexów, bo skala za mała, a jak zrobisz za duże to widocznie się porobią te rzeczy o których mówisz.

 

przyjmij że te maksowskie jednostki to są kilometry (czy tam sekundy świetlne, jak wolisz) a nie milimetry, i będzie ok.

 

problem polega (chyba, nie znam się na tyle, być może plotę bzdury) na tym, że programując coś (maksa), programista podał np. że liczby mają np. 8 bytów, a jak zrobisz objekt którego wymiary się nie mieszczą w tych 8 bytach, to są problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności