Napisano 21 Sierpień 200321 l mam taki problem z bipedem w character studio 4.1. kiedy juz zrobiem postac i chciałem ja zaanimowac to uzylem do tego chracater studio wszystko szło bardzo dobrze, poustwałaem kości bipeda tak zeby pasowały do modelu. póxniej poustwaialem koperty i to tez w miare dobrze robilem dobrze zrobilem. ale jak juz chcialłem sobie poruszac koscmi zeby sprawdzic czy rzeczywiście dobrze ulozylem koperty to wtedy cały model odlaczył sie od kości i ustawil sie ponad tym bipedem, i jak poruszalem reka bipedao w modelu zxaczała ruszac sie druga reka to tak jak by zrobbil sie mirror.. czy ktos wie w czym lezy blad???
Napisano 28 Sierpień 200321 l a miales caly czas wcisniete \"bone edit mode\" w bone tools podczas ustawiania kosci ? bo to chyba najczesciej wystepujacy blad
Napisano 29 Sierpień 200321 l pytanie też czy dobrze podłączyłeś szkielet do skóry - zaleca się łączenie nie do Bip a do Pelvis natomiast do bip linkowanie objektu...
Napisano 29 Sierpień 200321 l No i serdecznie zapraszam do regulaminu: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6231 Jestes chyba rekordzista :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto