Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam taki problem z bipedem w character studio 4.1.

 

kiedy juz zrobiem postac i chciałem ja zaanimowac to uzylem do tego chracater studio

 

wszystko szło bardzo dobrze, poustwałaem kości bipeda tak zeby pasowały do modelu. póxniej poustwaialem koperty i to tez w miare dobrze robilem dobrze zrobilem.

 

ale jak juz chcialłem sobie poruszac koscmi zeby sprawdzic czy rzeczywiście dobrze ulozylem koperty to wtedy cały model odlaczył sie od kości i ustawil sie ponad tym bipedem, i jak poruszalem reka bipedao w modelu zxaczała ruszac sie druga reka to tak jak by zrobbil sie mirror..

 

czy ktos wie w czym lezy blad???

 

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a miales caly czas wcisniete \"bone edit mode\" w bone tools podczas ustawiania kosci ? bo to chyba najczesciej wystepujacy blad

Napisano

pytanie też czy dobrze podłączyłeś szkielet do skóry - zaleca się łączenie nie do Bip a do Pelvis natomiast do bip linkowanie objektu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności