Luchu Napisano 21 Sierpień 2003 Napisano 21 Sierpień 2003 mam taki problem z bipedem w character studio 4.1. kiedy juz zrobiem postac i chciałem ja zaanimowac to uzylem do tego chracater studio wszystko szło bardzo dobrze, poustwałaem kości bipeda tak zeby pasowały do modelu. póxniej poustwaialem koperty i to tez w miare dobrze robilem dobrze zrobilem. ale jak juz chcialłem sobie poruszac koscmi zeby sprawdzic czy rzeczywiście dobrze ulozylem koperty to wtedy cały model odlaczył sie od kości i ustawil sie ponad tym bipedem, i jak poruszalem reka bipedao w modelu zxaczała ruszac sie druga reka to tak jak by zrobbil sie mirror.. czy ktos wie w czym lezy blad???
sbx Napisano 28 Sierpień 2003 Napisano 28 Sierpień 2003 a miales caly czas wcisniete \"bone edit mode\" w bone tools podczas ustawiania kosci ? bo to chyba najczesciej wystepujacy blad
boowa Napisano 29 Sierpień 2003 Napisano 29 Sierpień 2003 pytanie też czy dobrze podłączyłeś szkielet do skóry - zaleca się łączenie nie do Bip a do Pelvis natomiast do bip linkowanie objektu...
dr Ug Napisano 29 Sierpień 2003 Napisano 29 Sierpień 2003 No i serdecznie zapraszam do regulaminu: http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=6231 Jestes chyba rekordzista :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się