Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam taki problem z bipedem w character studio 4.1.

 

kiedy juz zrobiem postac i chciałem ja zaanimowac to uzylem do tego chracater studio

 

wszystko szło bardzo dobrze, poustwałaem kości bipeda tak zeby pasowały do modelu. póxniej poustwaialem koperty i to tez w miare dobrze robilem dobrze zrobilem.

 

ale jak juz chcialłem sobie poruszac koscmi zeby sprawdzic czy rzeczywiście dobrze ulozylem koperty to wtedy cały model odlaczył sie od kości i ustawil sie ponad tym bipedem, i jak poruszalem reka bipedao w modelu zxaczała ruszac sie druga reka to tak jak by zrobbil sie mirror..

 

czy ktos wie w czym lezy blad???

 

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a miales caly czas wcisniete \"bone edit mode\" w bone tools podczas ustawiania kosci ? bo to chyba najczesciej wystepujacy blad

Napisano

pytanie też czy dobrze podłączyłeś szkielet do skóry - zaleca się łączenie nie do Bip a do Pelvis natomiast do bip linkowanie objektu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności