Napisano 19 Czerwiec 200618 l szczęka opada! co za perfekcja. nie chce wyprzedzać faktów ani narzucać swoich wizji bom nie godny ale będą ludziki załogi? ładne otoczenie morskie? chaos bitwy? ;-) to bedzie cudo do sześcianu. Pozdrawiam
Napisano 19 Czerwiec 200618 l Autor Witam. Nie nie będzie załogi, morza, wybuchów.Zresztą Yapsy to robią i jakoś do mnie nie przemawia takie cos. Model idzie do ksiażki jako poglad jak wygladał a nie jak pływał. Takich zdjeć z daleka jest od groma. zdjeć detali nie ma zbyt wielu. Co do textur, jak pisałem wcześniej nie będę nic wiecej robił. Zmienię kolor pokładu na kolor cyprysa japońskiego i podział desek taki jak był a nie taki jak rysujacym plany widziim się. Pozdrawiam. Waldek
Napisano 22 Czerwiec 200618 l Autor HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP jak mawiali starożytni moskwiczane. Problem (chyba )jest do rozwiazania, ale koncepcje jak go rozwiązać są na wyczerpaniu. Mój modelik ma 12 milionów polygonów a jest zrobiony dopiero w połowie. Wczoraj pobierałem lekcje Brazila i nie można zrenderować sceny w rozdzielczości 800/ 600 bo program wywala sie do win. Bez Brazila, dostaję rendery około 3000/. Oświetlając jakmś omni otrzymałem to co poniżej. Pomóżcie jak umiecie co mam z tym złomem zrobić. Pozdrawiam. Waldek
Napisano 22 Czerwiec 200618 l podziel go elementami na warstwy, ustaw kamere na dodatkowej warstwie, pdoziel na kilka plikow, wykasuj wszedzie do jednej warstwy, zrenderu z alfa i poskladaj w vpost; dobra metoda jest render od tyllu, zaczynajac od koncowego elmentu z tlem (HDRI) zbey zlapalo oswietlenie i tak powolutko dokladanie kolejnych, wtedy oswietlenei bedzie najblizej tego co byc powinno :) model wypasny :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto