klower Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 Mam problem z weldowaniem drugiej polowki modelu. jak sprawidz zeby wertexy byly w rownej lini , tzn. chodzi mi o efekt przyciagniecia do lini siatki ewentualnie do guideline\'a
WToreK Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 Jak sie nie myle to wystarczy ze zrobisz sobie linie pomocnicza i bedziesz pojedyncze vertexy (w grupie chyba sie nie dalo z tego co pamietam) ... o chorera :P jak sie nazywala ta funkcja ... w kazdym razie jest w rozwijanym menu razem ze \"spacing tool\" i \"place highlight\" tak przynajmniej bylo w max 2. Wiec bierzesz ta pozostala ikonke klikasz, wybierasz os po ktorej przesunie sie vertex i walisz w OK. Jak za bardzo nie zamieszalem to powinno zadzialac.
klower Napisano 22 Sierpień 2003 Autor Napisano 22 Sierpień 2003 hmm troszeczke namieszales, nie moge tego znalezc chyba w max5 to sie inaczej nazywa
VGT Napisano 22 Sierpień 2003 Napisano 22 Sierpień 2003 Ja ten problem rozwiązuję w ten sposób: Jeśli vertexy są nierówno to zaznaczam wszystkie, które mam połączyć i wykonuję skalowanie (ale tylko wzdłuż tej osi, w której chcesz wyrównać). Wartość skalowania to 0% i po tym wszystkie punkty są w jednej linii. Mam nadzieję, że o to chodziło... Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się