Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem z weldowaniem drugiej polowki modelu. jak sprawidz zeby wertexy byly w rownej lini , tzn. chodzi mi o efekt przyciagniecia do lini siatki ewentualnie do guideline\'a

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 873
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak sie nie myle to wystarczy ze zrobisz sobie linie pomocnicza i bedziesz pojedyncze vertexy (w grupie chyba sie nie dalo z tego co pamietam) ... o chorera :P jak sie nazywala ta funkcja ... w kazdym razie jest w rozwijanym menu razem ze \"spacing tool\" i \"place highlight\" tak przynajmniej bylo w max 2. Wiec bierzesz ta pozostala ikonke klikasz, wybierasz os po ktorej przesunie sie vertex i walisz w OK. Jak za bardzo nie zamieszalem to powinno zadzialac.

Napisano
  • Autor

hmm troszeczke namieszales, nie moge tego znalezc chyba w max5 to sie inaczej nazywa

Napisano

Ja ten problem rozwiązuję w ten sposób:

 

Jeśli vertexy są nierówno to zaznaczam wszystkie, które mam połączyć i wykonuję skalowanie (ale tylko wzdłuż tej osi, w której chcesz wyrównać). Wartość skalowania to 0% i po tym wszystkie punkty są w jednej linii. Mam nadzieję, że o to chodziło...

 

Powodzenia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności