Jump to content

Odbicie chmur na wieżowcu


mtoy
 Share

Recommended Posts

Jestem w trakcie tworzenia czegoś takiego: http://onwave.pl/city.PNG jak narazie ze wszystkim sobie radzę, ale natrafiłem na problem :/ Chciałbym, żeby wieżowiec miał "połysk" ale za nic nie mogę sobie z tym poradzić. Próbowałem kilku tutoriali, ale one działają najlepiej na obiektach kulistych, smukłych itp a na boxach w dalszym ciągu są matowe. Jedyne co udało mi się osiągnąć, to lekki odblask w prawym górnym rogu, ale to nie jest to - chciałem zrobić idealnie gładką powierzchnię w której odbijałyby się chmury, tak jak to jest z tego typu wieżowcami, ale nie wiem jak to zrobić :) Znalazłem też tutorial odnośnie modelowania i oświetlania samochodu i tam aroseria miała taki efekt, ale nie udało mi się tego zrrobić na moim boxie :/ Może ktoś naprowadziłby mnie na dobrą ścieżkę :)

Link to comment
Share on other sites

hm :/ najprostszym sposobem na udawane szkło jest wrzucic jpega z chmurami na szkło czyli masz jakis enviroment z chmurkami i to samo wrzucasz do diffuce szkla i ustawiasz na diffuse amount 30-40 ...a co do prawdziwego szkla to musisz sie faktycznie pobawic hdri..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy