mtoy Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Jestem w trakcie tworzenia czegoś takiego: http://onwave.pl/city.PNG jak narazie ze wszystkim sobie radzę, ale natrafiłem na problem :/ Chciałbym, żeby wieżowiec miał "połysk" ale za nic nie mogę sobie z tym poradzić. Próbowałem kilku tutoriali, ale one działają najlepiej na obiektach kulistych, smukłych itp a na boxach w dalszym ciągu są matowe. Jedyne co udało mi się osiągnąć, to lekki odblask w prawym górnym rogu, ale to nie jest to - chciałem zrobić idealnie gładką powierzchnię w której odbijałyby się chmury, tak jak to jest z tego typu wieżowcami, ale nie wiem jak to zrobić :) Znalazłem też tutorial odnośnie modelowania i oświetlania samochodu i tam aroseria miała taki efekt, ale nie udało mi się tego zrrobić na moim boxie :/ Może ktoś naprowadziłby mnie na dobrą ścieżkę :)
maverick sheep Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 hm :/ najprostszym sposobem na udawane szkło jest wrzucic jpega z chmurami na szkło czyli masz jakis enviroment z chmurkami i to samo wrzucasz do diffuce szkla i ustawiasz na diffuse amount 30-40 ...a co do prawdziwego szkla to musisz sie faktycznie pobawic hdri..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się