Gość adasko007 Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Witam nie za bardzo wyznaje się na 3ds maxie, potrzebuję jednak do projektu z opengl modelu w formacie md2, i mam model w .max, niestety ma on za dużą liczbę triangles żeby móc zapisać obiekt w md2... W związku z tym chciałbym w jakiś sposób zmniejszyć dokładność modelu, tzn zmniejszyć ilość trójkątów, i teraz mam pytanie, czy jest jakies narzedzie którym mogę to zrobić hurtowo? Bo jak zaczynam robić to ręcznie to mi potem dziury zostają :D Teoretycznie mógłbym zapisać plik jeszce w md3, ale nie bardzo kapuje sposób jego implementacji w opengl... Dodam jeszcze, że musiałbym usunąć około 2000 trójkątów... Tak więc takie narzedzie o którym mówiłem bardzo by się przydało... Proszę o oświecenie mnie ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się