Skocz do zawartości

3ds Max 5 - usuwanie triangles


Gość adasko007

Rekomendowane odpowiedzi

Gość adasko007

Witam

nie za bardzo wyznaje się na 3ds maxie, potrzebuję jednak do projektu z opengl modelu w formacie md2, i mam model w .max, niestety ma on za dużą liczbę triangles żeby móc zapisać obiekt w md2...

W związku z tym chciałbym w jakiś sposób zmniejszyć dokładność modelu, tzn zmniejszyć ilość trójkątów, i teraz mam pytanie, czy jest jakies narzedzie którym mogę to zrobić hurtowo?

 

Bo jak zaczynam robić to ręcznie to mi potem dziury zostają :D

 

Teoretycznie mógłbym zapisać plik jeszce w md3, ale nie bardzo kapuje sposób jego implementacji w opengl...

 

Dodam jeszcze, że musiałbym usunąć około 2000 trójkątów... Tak więc takie narzedzie o którym mówiłem bardzo by się przydało... Proszę o oświecenie mnie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności