Jump to content

3ds Max 5 - usuwanie triangles


adasko007
 Share

Recommended Posts

Witam

nie za bardzo wyznaje się na 3ds maxie, potrzebuję jednak do projektu z opengl modelu w formacie md2, i mam model w .max, niestety ma on za dużą liczbę triangles żeby móc zapisać obiekt w md2...

W związku z tym chciałbym w jakiś sposób zmniejszyć dokładność modelu, tzn zmniejszyć ilość trójkątów, i teraz mam pytanie, czy jest jakies narzedzie którym mogę to zrobić hurtowo?

 

Bo jak zaczynam robić to ręcznie to mi potem dziury zostają :D

 

Teoretycznie mógłbym zapisać plik jeszce w md3, ale nie bardzo kapuje sposób jego implementacji w opengl...

 

Dodam jeszcze, że musiałbym usunąć około 2000 trójkątów... Tak więc takie narzedzie o którym mówiłem bardzo by się przydało... Proszę o oświecenie mnie ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy