Napisano 3 Maj 200619 l Witam nie za bardzo wyznaje się na 3ds maxie, potrzebuję jednak do projektu z opengl modelu w formacie md2, i mam model w .max, niestety ma on za dużą liczbę triangles żeby móc zapisać obiekt w md2... W związku z tym chciałbym w jakiś sposób zmniejszyć dokładność modelu, tzn zmniejszyć ilość trójkątów, i teraz mam pytanie, czy jest jakies narzedzie którym mogę to zrobić hurtowo? Bo jak zaczynam robić to ręcznie to mi potem dziury zostają :D Teoretycznie mógłbym zapisać plik jeszce w md3, ale nie bardzo kapuje sposób jego implementacji w opengl... Dodam jeszcze, że musiałbym usunąć około 2000 trójkątów... Tak więc takie narzedzie o którym mówiłem bardzo by się przydało... Proszę o oświecenie mnie ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto