Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

nie za bardzo wyznaje się na 3ds maxie, potrzebuję jednak do projektu z opengl modelu w formacie md2, i mam model w .max, niestety ma on za dużą liczbę triangles żeby móc zapisać obiekt w md2...

W związku z tym chciałbym w jakiś sposób zmniejszyć dokładność modelu, tzn zmniejszyć ilość trójkątów, i teraz mam pytanie, czy jest jakies narzedzie którym mogę to zrobić hurtowo?

 

Bo jak zaczynam robić to ręcznie to mi potem dziury zostają :D

 

Teoretycznie mógłbym zapisać plik jeszce w md3, ale nie bardzo kapuje sposób jego implementacji w opengl...

 

Dodam jeszcze, że musiałbym usunąć około 2000 trójkątów... Tak więc takie narzedzie o którym mówiłem bardzo by się przydało... Proszę o oświecenie mnie ;)

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 877
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Thx o to mi chodziło ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności