Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jak w temacie - ma ty być model do gry online która mam nadzieję powstanie :)

 

Oceniajcię siatkę. Jutro dam rysunki poszczególnych elementów, dziś już jestem wykończony.

Robię ten model już 5 dni, codziennie po ~10h ;P

 

Polycount: 1407. Wiem, za dużo :] postaram zejść na początku do około 700, a co potem to zobaczę.

 

Postaram się też w ciągu najbliższego miesiąca dowiedzieć czegoś o tworzeniu Normal Map.

 

--EDIT--

As you wish Master.. Trochę mi się gizmo Symmetry przesunęło przy rękawicy :/

Dzięki za radę odnośnie renderu. Dziś późnym wieczorem albo jutro rano dam więcej obrazków.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oj szkoda ze render taki kiepski. Daj 800/600 i na bialym tle + skylight ;] bedzie sie ladnie prezentowac:D

Napisano
  • Autor

Uczę się OpenGL i mam ambicję zrobienia gry MMO RPG. Chcę też, aby na jednym serwerze mogło grać około 250-300 osób naraz. A do postaci dochodzi otoczenie, budynki, roślinność, przedmioty, potworki... Dlatego wychodzę z założenia, że im mniej poly tym lepiej

 

Ale postaram się tak minimalizować ich ilość, aby jakość pozostała :]

 

Widzę, że gizma Symmetry nie są jeszcze idealnie poobracane - zajmę się tym.

No i czekają mnie jeszcze konsultacje historyczne u płatnerza...

 

Cieszę się, że się wam podoba ;)

 

Mam jeszcze takie pytanko - znacie jakieś dobre polskie książki do tworzenia tekstur w Photoshopie albo dobry podręcznik do Photoshopa 9? Bo umiem tylko b. podstawowe funkcje tego programu, a warto by go poznać.

Napisano
  • Autor

Nie, nie sam. Na razie ja (odpowiedzialny za stronę graficzną) i mój brat (kod C++, trochę OpenGL). Planuję, że do początku liceum coś już będę miał. A jak się zacznie kręcić i wychodzić, to w licu poszukam kogoś do teksturek :)

 

Wiem, ambitne plany, ale cóż. Trzeba mieć jakiś cel.

Napisano
  • Autor

Mały update - 950! Odchudziłem model o prawie 0,5k poly :)

 

Muszę jeszcze zmniejszyć ilość prostokątów w rzemykach mocujących folgi, poprawić taszki - nie zauważyłem, że mi weszły pod folgi oraz odrobinę przesunąć wierzchołki w rękawicach - też weszły pod zbroję.

 

Jedyne, co wg. mnie wyszło gorzej po "odchudzeniu", to te stożki na łokciach.

Następny (już chyba ostatni) update siatki jutro około godziny 17.

 

--EDIT--

Już jest prawie końcowa wersja. Obecny polycount to 944 i już raczej nie zejdę niżej bez utraty jakości. Ale to i tak nieźle :)

Druga miniaturka to efekt finalny.

 

Podczas kolejnych updatów postaram się poczaleć coś z UnwrapUVWs.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności