3dsmaxman Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Jak w temacie - ma ty być model do gry online która mam nadzieję powstanie :) Oceniajcię siatkę. Jutro dam rysunki poszczególnych elementów, dziś już jestem wykończony. Robię ten model już 5 dni, codziennie po ~10h ;P Polycount: 1407. Wiem, za dużo :] postaram zejść na początku do około 700, a co potem to zobaczę. Postaram się też w ciągu najbliższego miesiąca dowiedzieć czegoś o tworzeniu Normal Map. --EDIT-- As you wish Master.. Trochę mi się gizmo Symmetry przesunęło przy rękawicy :/ Dzięki za radę odnośnie renderu. Dziś późnym wieczorem albo jutro rano dam więcej obrazków.
ZiBi_PL Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 oj szkoda ze render taki kiepski. Daj 800/600 i na bialym tle + skylight ;] bedzie sie ladnie prezentowac:D
KLICEK Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 mi sie bardzo podoba 1400 kwadracikow to duzo ? :) spokojnie do 2 k mozesz podciagnac :)
3dsmaxman Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 Uczę się OpenGL i mam ambicję zrobienia gry MMO RPG. Chcę też, aby na jednym serwerze mogło grać około 250-300 osób naraz. A do postaci dochodzi otoczenie, budynki, roślinność, przedmioty, potworki... Dlatego wychodzę z założenia, że im mniej poly tym lepiej Ale postaram się tak minimalizować ich ilość, aby jakość pozostała :] Widzę, że gizma Symmetry nie są jeszcze idealnie poobracane - zajmę się tym. No i czekają mnie jeszcze konsultacje historyczne u płatnerza... Cieszę się, że się wam podoba ;) Mam jeszcze takie pytanko - znacie jakieś dobre polskie książki do tworzenia tekstur w Photoshopie albo dobry podręcznik do Photoshopa 9? Bo umiem tylko b. podstawowe funkcje tego programu, a warto by go poznać.
PAINbringer Napisano 3 Maj 2006 Napisano 3 Maj 2006 Fajna zbroja. Czy ja dobrze zrozumiałem - chcesz zrobić gre MMO ... sam? To spore wyzwanie; życia nie starczy :) Pozdr.
3dsmaxman Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 Nie, nie sam. Na razie ja (odpowiedzialny za stronę graficzną) i mój brat (kod C++, trochę OpenGL). Planuję, że do początku liceum coś już będę miał. A jak się zacznie kręcić i wychodzić, to w licu poszukam kogoś do teksturek :) Wiem, ambitne plany, ale cóż. Trzeba mieć jakiś cel.
3dsmaxman Napisano 3 Maj 2006 Autor Napisano 3 Maj 2006 Mały update - 950! Odchudziłem model o prawie 0,5k poly :) Muszę jeszcze zmniejszyć ilość prostokątów w rzemykach mocujących folgi, poprawić taszki - nie zauważyłem, że mi weszły pod folgi oraz odrobinę przesunąć wierzchołki w rękawicach - też weszły pod zbroję. Jedyne, co wg. mnie wyszło gorzej po "odchudzeniu", to te stożki na łokciach. Następny (już chyba ostatni) update siatki jutro około godziny 17. --EDIT-- Już jest prawie końcowa wersja. Obecny polycount to 944 i już raczej nie zejdę niżej bez utraty jakości. Ale to i tak nieźle :) Druga miniaturka to efekt finalny. Podczas kolejnych updatów postaram się poczaleć coś z UnwrapUVWs.
kurt_hectic Napisano 5 Maj 2006 Napisano 5 Maj 2006 hi, podalem Twoje gg jednemu zapalencowi (tez zamierza robic gre itd. ect;)) moze przypadniecie sobie do gustu...pozdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się