Napisano 3 Maj 200618 l Jak w temacie - ma ty być model do gry online która mam nadzieję powstanie :) Oceniajcię siatkę. Jutro dam rysunki poszczególnych elementów, dziś już jestem wykończony. Robię ten model już 5 dni, codziennie po ~10h ;P Polycount: 1407. Wiem, za dużo :] postaram zejść na początku do około 700, a co potem to zobaczę. Postaram się też w ciągu najbliższego miesiąca dowiedzieć czegoś o tworzeniu Normal Map. --EDIT-- As you wish Master.. Trochę mi się gizmo Symmetry przesunęło przy rękawicy :/ Dzięki za radę odnośnie renderu. Dziś późnym wieczorem albo jutro rano dam więcej obrazków.
Napisano 3 Maj 200618 l oj szkoda ze render taki kiepski. Daj 800/600 i na bialym tle + skylight ;] bedzie sie ladnie prezentowac:D
Napisano 3 Maj 200618 l mi sie bardzo podoba 1400 kwadracikow to duzo ? :) spokojnie do 2 k mozesz podciagnac :)
Napisano 3 Maj 200618 l Autor Uczę się OpenGL i mam ambicję zrobienia gry MMO RPG. Chcę też, aby na jednym serwerze mogło grać około 250-300 osób naraz. A do postaci dochodzi otoczenie, budynki, roślinność, przedmioty, potworki... Dlatego wychodzę z założenia, że im mniej poly tym lepiej Ale postaram się tak minimalizować ich ilość, aby jakość pozostała :] Widzę, że gizma Symmetry nie są jeszcze idealnie poobracane - zajmę się tym. No i czekają mnie jeszcze konsultacje historyczne u płatnerza... Cieszę się, że się wam podoba ;) Mam jeszcze takie pytanko - znacie jakieś dobre polskie książki do tworzenia tekstur w Photoshopie albo dobry podręcznik do Photoshopa 9? Bo umiem tylko b. podstawowe funkcje tego programu, a warto by go poznać.
Napisano 3 Maj 200618 l Fajna zbroja. Czy ja dobrze zrozumiałem - chcesz zrobić gre MMO ... sam? To spore wyzwanie; życia nie starczy :) Pozdr.
Napisano 3 Maj 200618 l Autor Nie, nie sam. Na razie ja (odpowiedzialny za stronę graficzną) i mój brat (kod C++, trochę OpenGL). Planuję, że do początku liceum coś już będę miał. A jak się zacznie kręcić i wychodzić, to w licu poszukam kogoś do teksturek :) Wiem, ambitne plany, ale cóż. Trzeba mieć jakiś cel.
Napisano 3 Maj 200618 l Autor Mały update - 950! Odchudziłem model o prawie 0,5k poly :) Muszę jeszcze zmniejszyć ilość prostokątów w rzemykach mocujących folgi, poprawić taszki - nie zauważyłem, że mi weszły pod folgi oraz odrobinę przesunąć wierzchołki w rękawicach - też weszły pod zbroję. Jedyne, co wg. mnie wyszło gorzej po "odchudzeniu", to te stożki na łokciach. Następny (już chyba ostatni) update siatki jutro około godziny 17. --EDIT-- Już jest prawie końcowa wersja. Obecny polycount to 944 i już raczej nie zejdę niżej bez utraty jakości. Ale to i tak nieźle :) Druga miniaturka to efekt finalny. Podczas kolejnych updatów postaram się poczaleć coś z UnwrapUVWs.
Napisano 5 Maj 200618 l hi, podalem Twoje gg jednemu zapalencowi (tez zamierza robic gre itd. ect;)) moze przypadniecie sobie do gustu...pozdr.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto