Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jak w temacie - ma ty być model do gry online która mam nadzieję powstanie :)

 

Oceniajcię siatkę. Jutro dam rysunki poszczególnych elementów, dziś już jestem wykończony.

Robię ten model już 5 dni, codziennie po ~10h ;P

 

Polycount: 1407. Wiem, za dużo :] postaram zejść na początku do około 700, a co potem to zobaczę.

 

Postaram się też w ciągu najbliższego miesiąca dowiedzieć czegoś o tworzeniu Normal Map.

 

--EDIT--

As you wish Master.. Trochę mi się gizmo Symmetry przesunęło przy rękawicy :/

Dzięki za radę odnośnie renderu. Dziś późnym wieczorem albo jutro rano dam więcej obrazków.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oj szkoda ze render taki kiepski. Daj 800/600 i na bialym tle + skylight ;] bedzie sie ladnie prezentowac:D

Napisano
  • Autor

Uczę się OpenGL i mam ambicję zrobienia gry MMO RPG. Chcę też, aby na jednym serwerze mogło grać około 250-300 osób naraz. A do postaci dochodzi otoczenie, budynki, roślinność, przedmioty, potworki... Dlatego wychodzę z założenia, że im mniej poly tym lepiej

 

Ale postaram się tak minimalizować ich ilość, aby jakość pozostała :]

 

Widzę, że gizma Symmetry nie są jeszcze idealnie poobracane - zajmę się tym.

No i czekają mnie jeszcze konsultacje historyczne u płatnerza...

 

Cieszę się, że się wam podoba ;)

 

Mam jeszcze takie pytanko - znacie jakieś dobre polskie książki do tworzenia tekstur w Photoshopie albo dobry podręcznik do Photoshopa 9? Bo umiem tylko b. podstawowe funkcje tego programu, a warto by go poznać.

Napisano
  • Autor

Nie, nie sam. Na razie ja (odpowiedzialny za stronę graficzną) i mój brat (kod C++, trochę OpenGL). Planuję, że do początku liceum coś już będę miał. A jak się zacznie kręcić i wychodzić, to w licu poszukam kogoś do teksturek :)

 

Wiem, ambitne plany, ale cóż. Trzeba mieć jakiś cel.

Napisano
  • Autor

Mały update - 950! Odchudziłem model o prawie 0,5k poly :)

 

Muszę jeszcze zmniejszyć ilość prostokątów w rzemykach mocujących folgi, poprawić taszki - nie zauważyłem, że mi weszły pod folgi oraz odrobinę przesunąć wierzchołki w rękawicach - też weszły pod zbroję.

 

Jedyne, co wg. mnie wyszło gorzej po "odchudzeniu", to te stożki na łokciach.

Następny (już chyba ostatni) update siatki jutro około godziny 17.

 

--EDIT--

Już jest prawie końcowa wersja. Obecny polycount to 944 i już raczej nie zejdę niżej bez utraty jakości. Ale to i tak nieźle :)

Druga miniaturka to efekt finalny.

 

Podczas kolejnych updatów postaram się poczaleć coś z UnwrapUVWs.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.