Skocz do zawartości

Model 3D (Low-Poly): Zbroja włoska 'Milanese' z XVw.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak w temacie - ma ty być model do gry online która mam nadzieję powstanie :)

 

Oceniajcię siatkę. Jutro dam rysunki poszczególnych elementów, dziś już jestem wykończony.

Robię ten model już 5 dni, codziennie po ~10h ;P

 

Polycount: 1407. Wiem, za dużo :] postaram zejść na początku do około 700, a co potem to zobaczę.

 

Postaram się też w ciągu najbliższego miesiąca dowiedzieć czegoś o tworzeniu Normal Map.

 

--EDIT--

As you wish Master.. Trochę mi się gizmo Symmetry przesunęło przy rękawicy :/

Dzięki za radę odnośnie renderu. Dziś późnym wieczorem albo jutro rano dam więcej obrazków.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Uczę się OpenGL i mam ambicję zrobienia gry MMO RPG. Chcę też, aby na jednym serwerze mogło grać około 250-300 osób naraz. A do postaci dochodzi otoczenie, budynki, roślinność, przedmioty, potworki... Dlatego wychodzę z założenia, że im mniej poly tym lepiej

 

Ale postaram się tak minimalizować ich ilość, aby jakość pozostała :]

 

Widzę, że gizma Symmetry nie są jeszcze idealnie poobracane - zajmę się tym.

No i czekają mnie jeszcze konsultacje historyczne u płatnerza...

 

Cieszę się, że się wam podoba ;)

 

Mam jeszcze takie pytanko - znacie jakieś dobre polskie książki do tworzenia tekstur w Photoshopie albo dobry podręcznik do Photoshopa 9? Bo umiem tylko b. podstawowe funkcje tego programu, a warto by go poznać.

Napisano

Nie, nie sam. Na razie ja (odpowiedzialny za stronę graficzną) i mój brat (kod C++, trochę OpenGL). Planuję, że do początku liceum coś już będę miał. A jak się zacznie kręcić i wychodzić, to w licu poszukam kogoś do teksturek :)

 

Wiem, ambitne plany, ale cóż. Trzeba mieć jakiś cel.

Napisano

Mały update - 950! Odchudziłem model o prawie 0,5k poly :)

 

Muszę jeszcze zmniejszyć ilość prostokątów w rzemykach mocujących folgi, poprawić taszki - nie zauważyłem, że mi weszły pod folgi oraz odrobinę przesunąć wierzchołki w rękawicach - też weszły pod zbroję.

 

Jedyne, co wg. mnie wyszło gorzej po "odchudzeniu", to te stożki na łokciach.

Następny (już chyba ostatni) update siatki jutro około godziny 17.

 

--EDIT--

Już jest prawie końcowa wersja. Obecny polycount to 944 i już raczej nie zejdę niżej bez utraty jakości. Ale to i tak nieźle :)

Druga miniaturka to efekt finalny.

 

Podczas kolejnych updatów postaram się poczaleć coś z UnwrapUVWs.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności