Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy ktoś wie gdzie można znaleśc "gradienty 3D" pod metala

 

(zalerzy mi najbardziej na "Shyperical gradient" {kulisty})

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

ustawiasz to we właściwościach "mapy"

 

jestli w material editorze masz mape Gradient to w mapowaniu ustawiasz na Evoirment i obok z listy wybierasz spherical evoirment

Napisano

Chyba MVM miał co innego na myśli, ale lepiej niech sam się wypowie.

Też kiedyś się zastanawiałem, jak stworzyć taki przestrzenny gradient, ale nadal nie wymiśliłem.

 

Chodzi np. o coś takiego jak przestrzeń kolorów RGB. Taki sześcian np. którego jeden róg jest czarny, jeden biały, przekątna łącząca te rogi stanowi skalę szarości, a pozostałe kąty to kolory R, G, B, C, M, Y.

Napisano

wpuscic dym w szescian, a na rogach dac omniki z liniowym swiatlem tak

zeby docieralo do sasiedniego rogu.

 

dym bo nie widze innej mozliwosci jak volumesy.

 

no chyba ze sss ale takiego shadera nie podjalbym sie napisac ;)

 

edit: no a kulisty to nic jak omnik zawieszony w dymie

Napisano

Chodzi mi o podobyny do tego z AfterBerna

Aby zrobic chmurke z cząsteczek przydałby się kulisty gradient który zaczynał by się wewnątsz obiektu a kończył na zewnątsz w ten sposub mugłbym zrogić hmury jak z aftrea.Puszyste i noisowskie na brzegach

 

Ps:Forum\Redending\Wolumetryka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności