Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

nie ma to jak zaczac cos noewego nie konczac starego

 

sam domek wygenerowany zostal w cadzie

render i mat mam zamiar zrobic w 3ds

ale powstal problem po wyrenderowaniu

 

- sciana dziwnie swieci kiedy swiecic nie powinna i jest ciemna tam gdzie nie powinna byc ciemna...

zawilce16jv.th.jpg

 

-----------------

 

i teraz takie pytanie,czy moze to byc wina siatki? bo siatka z cada jest straszna ;)

siatka9vo.th.gif

siatka24ph.th.gif

 

 

tak sie zastanawiam, jesli by edytowac to na polly i pousowac przekatniowe krawedzie to czy zniknie moj problem? - glupio gadam, juz tak zrobilem ale to nic nie dalo...

 

wiec jak mozna by ten problem naprawic?

 

dzieki za komentarze i pomoc...

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a gdzie to znalezc..?

bo przeszukalem helpa oraz pare ksiazek i jakos nie moge ;/

Napisano
  • Autor

**

postanawiam do tego watku wrzucac wszystkie moje nieskonczone prace bo po co sie rozdrabniac;)

 

i taki oto problem: renderuje final renderem i mam problem ze szklem w tej

pracy.

24sl.jpg

szklo jest materialem finala i nie wiem czemu w oknach widokowych jest przezroczyste a po renderowaniu nie... co z tym zrobic?

 

pominmy modelowanie i tekstury, zajmijmy sie szklem.. ok :)

dzieki za pomoc

Napisano
włącz exponential , zlikwiduje niechciane świecenia .

chodzi o ustawienia w v-rayu wiec tu odpada..

co do szybek to nie ma zadnego otoczenia wiec odbijaja zapwene bialy enviroment..zmniejsz albo wylacz reflekt dla materialu szkla..final render bodajze obsluguje zwykle materialy wiec jak to nic nie da daj material standard z opacity na 10 + w reflaction mapka raytrace z fallof type na linear end regres zmniejsz na 50 i powinno dzialac + jakies hdri

Napisano
  • Autor

dzieki owiec zadzialalo ...

jak sie wyrenderuje to pokaze ;)

thunder - tam nie ma rynny ;)

Napisano
  • Autor

dobra wyszlo tak..

29ok1.th.jpg

 

a to takie szybkie wtloczenie go w ulice... bardzo szybkie ;)

 

2a8lz.th.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.