Jump to content

Scena 3D: domek


jakubm
 Share

Recommended Posts

nie ma to jak zaczac cos noewego nie konczac starego

 

sam domek wygenerowany zostal w cadzie

render i mat mam zamiar zrobic w 3ds

ale powstal problem po wyrenderowaniu

 

- sciana dziwnie swieci kiedy swiecic nie powinna i jest ciemna tam gdzie nie powinna byc ciemna...

zawilce16jv.th.jpg

 

-----------------

 

i teraz takie pytanie,czy moze to byc wina siatki? bo siatka z cada jest straszna ;)

siatka9vo.th.gif

siatka24ph.th.gif

 

 

tak sie zastanawiam, jesli by edytowac to na polly i pousowac przekatniowe krawedzie to czy zniknie moj problem? - glupio gadam, juz tak zrobilem ale to nic nie dalo...

 

wiec jak mozna by ten problem naprawic?

 

dzieki za komentarze i pomoc...

Link to comment
Share on other sites

**

postanawiam do tego watku wrzucac wszystkie moje nieskonczone prace bo po co sie rozdrabniac;)

 

i taki oto problem: renderuje final renderem i mam problem ze szklem w tej

pracy.

24sl.jpg

szklo jest materialem finala i nie wiem czemu w oknach widokowych jest przezroczyste a po renderowaniu nie... co z tym zrobic?

 

pominmy modelowanie i tekstury, zajmijmy sie szklem.. ok :)

dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

włącz exponential , zlikwiduje niechciane świecenia .

chodzi o ustawienia w v-rayu wiec tu odpada..

co do szybek to nie ma zadnego otoczenia wiec odbijaja zapwene bialy enviroment..zmniejsz albo wylacz reflekt dla materialu szkla..final render bodajze obsluguje zwykle materialy wiec jak to nic nie da daj material standard z opacity na 10 + w reflaction mapka raytrace z fallof type na linear end regres zmniejsz na 50 i powinno dzialac + jakies hdri

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy