Napisano 5 Maj 200618 l nie ma to jak zaczac cos noewego nie konczac starego sam domek wygenerowany zostal w cadzie render i mat mam zamiar zrobic w 3ds ale powstal problem po wyrenderowaniu - sciana dziwnie swieci kiedy swiecic nie powinna i jest ciemna tam gdzie nie powinna byc ciemna... ----------------- i teraz takie pytanie,czy moze to byc wina siatki? bo siatka z cada jest straszna ;) tak sie zastanawiam, jesli by edytowac to na polly i pousowac przekatniowe krawedzie to czy zniknie moj problem? - glupio gadam, juz tak zrobilem ale to nic nie dalo... wiec jak mozna by ten problem naprawic? dzieki za komentarze i pomoc...
Napisano 5 Maj 200618 l Autor a gdzie to znalezc..? bo przeszukalem helpa oraz pare ksiazek i jakos nie moge ;/
Napisano 28 Maj 200618 l Autor ** postanawiam do tego watku wrzucac wszystkie moje nieskonczone prace bo po co sie rozdrabniac;) i taki oto problem: renderuje final renderem i mam problem ze szklem w tej pracy. szklo jest materialem finala i nie wiem czemu w oknach widokowych jest przezroczyste a po renderowaniu nie... co z tym zrobic? pominmy modelowanie i tekstury, zajmijmy sie szklem.. ok :) dzieki za pomoc
Napisano 28 Maj 200618 l włącz exponential , zlikwiduje niechciane świecenia . chodzi o ustawienia w v-rayu wiec tu odpada.. co do szybek to nie ma zadnego otoczenia wiec odbijaja zapwene bialy enviroment..zmniejsz albo wylacz reflekt dla materialu szkla..final render bodajze obsluguje zwykle materialy wiec jak to nic nie da daj material standard z opacity na 10 + w reflaction mapka raytrace z fallof type na linear end regres zmniejsz na 50 i powinno dzialac + jakies hdri
Napisano 28 Maj 200618 l Autor dzieki owiec zadzialalo ... jak sie wyrenderuje to pokaze ;) thunder - tam nie ma rynny ;)
Napisano 28 Maj 200618 l Autor dobra wyszlo tak.. a to takie szybkie wtloczenie go w ulice... bardzo szybkie ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto