Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Co zrobić, aby modyfikator PathDeform nie psuł tak geometrii obiektu?

Mam tutaj na myśli pasek klinowy. Postępuję tak jak w tutorialu z 3DKingdom dotyczącym gąsienicy czołgu, ale po dodaniu modyfikatora wszystko się kaszani.

Tak to wygląda bez modyfikatora(ten spline, to path):

http://img100.imageshack.us/img100/605/11ol1.gif

A tak z modyfikatorem:

http://img314.imageshack.us/img314/5861/20rp.gif

Kombinowałem już z ruszaniem pivotów, różnymi ustawieniami gizma, nic nie pomaga;/.

 

Będę wdzięczny za każdą pomoc.

  • Wyświetleń 662
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności