Arthi76 Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 Mam mały problem, opiszę go pokrótce 1- w Max-ie ustawiam System Unit Scale ma Meters 2- Display Unit Scale na Meters 3-tworzę box-a o wielkości 1x1x1m i eksportuję do 3ds 4-MX Studio importuję tego 3ds-a i klikając na niego w viewporcie pokazuje mi że ma on wymiary 2.54x2.54x2.54 czyli jakby coś calowego, grid w viewporcie pokazuje 0,5m (zliczając kratki box ma 2,54m), w render options scene scale 1 Pytanie moje co trzeba zmienić że się zgadzało i dlaczego zmienia scene scale nic nie zmienia Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 Pomoge (tak myśle ;)) jak skończe renderować - prosze o cierpliwośc :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 Dobra jestem :) ma to wyglada tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Georgas Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 A ja się chciałem tylko upewnić, czy jak ustawimy na centymetry to w system unit setup dajemy 1 i na cm a w maxwellu na 0,01?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 a po co ci to :) skoro wystarczy ze zmienisz display unit scale na centymetry a system unit setup zotawiasz tak jak jest. Jak to zamienisz na centymetry to co pisałes to nic ci to nie da bo i tak jest przelicznik i poporcje sa zachowane. display słuzy tylko do pokazywania w maxie jako np centymetry a system scale to juz inna bajka i to własnie on sie liczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthi76 Napisano 7 Maj 2006 Autor Share Napisano 7 Maj 2006 Witam nic nie pomaga dalej to samo,pewnie jakas bzdurka ale może źle liczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 wrzuc plik (ten z 3dsmax) gdzies na serwer i daj link. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthi76 Napisano 8 Maj 2006 Autor Share Napisano 8 Maj 2006 to chyba nie wina max-a, bo ta sama scena jak ją sobie wcześniej zapiszę jako *.mxs, nie robi takiego problemu. tylko z 3ds importowany bezpośrednio jakies takie głupoty robi pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 8 Maj 2006 Share Napisano 8 Maj 2006 No to jak nie chcesz dac sceny to ja ci nie pomoge. Pracuj na takim jak masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthi76 Napisano 8 Maj 2006 Autor Share Napisano 8 Maj 2006 ano wrzucam plik max i 3ds http://www.ecru.com.pl/magazyn/arthi/kostka.rar Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 8 Maj 2006 Share Napisano 8 Maj 2006 a eksportuj do obj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthi76 Napisano 8 Maj 2006 Autor Share Napisano 8 Maj 2006 przez obj działa tylko że teraz ta sama kostka ma 100m chyba jakąś głupote musze robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arthi76 Napisano 8 Maj 2006 Autor Share Napisano 8 Maj 2006 a i jeszcze grid w jakiś dziwnych wartościach teraz wyświetlany jest 8, 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się