Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam mały problem, opiszę go pokrótce

1- w Max-ie ustawiam System Unit Scale ma Meters

2- Display Unit Scale na Meters

3-tworzę box-a o wielkości 1x1x1m i eksportuję do 3ds

4-MX Studio importuję tego 3ds-a i klikając na niego w viewporcie pokazuje mi że ma on wymiary 2.54x2.54x2.54 czyli jakby coś calowego, grid w viewporcie pokazuje 0,5m (zliczając kratki box ma 2,54m), w render options scene scale 1

Pytanie moje co trzeba zmienić że się zgadzało i dlaczego zmienia scene scale nic nie zmienia

Pozdr

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

a po co ci to :) skoro wystarczy ze zmienisz display unit scale na centymetry a system unit setup zotawiasz tak jak jest. Jak to zamienisz na centymetry to co pisałes to nic ci to nie da bo i tak jest przelicznik i poporcje sa zachowane.

 

display słuzy tylko do pokazywania w maxie jako np centymetry a system scale to juz inna bajka i to własnie on sie liczy.

Napisano

to chyba nie wina max-a, bo ta sama scena jak ją sobie wcześniej zapiszę jako *.mxs, nie robi takiego problemu. tylko z 3ds importowany bezpośrednio jakies takie głupoty robi

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności