hotsouce Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 Mam kolejny problem : chciałem wytłoczyc kadłub samolotu zrobiłem 3 rózńę wręgi(zeberka) ,a nastepnie chciałem to wytłoczyc po lini.Dodaje pierwsza jest OK - wiadomo nastepnie przechodze 20% dalej po sciezce i wybieram druga wręge - w tym momencie kadłub najpierw sie skreca o 180 stopni i przechodzi do ksztaltu jaki powinien byci z trzecia podobnie .Co zrobic zeby nie było skrecen (skrecenie wyglada jak gwint na srubie).Czy tomoze wina żewregi maja rozna ilosc wierzchołków???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość jagi Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 Problem nie leży w różne ilość wierzchołków. Poprostu najlepiej jest tworzyć kolejne kształty kopiując poprzedni i odpowiednio go modyfikując, tak żeby max wiedział, które wierzchołki, z którymi łączyć. Ewentualnie jeśli obiekt Ci się skręci, możesz przejść na poziom Shape w zakładce Modify i poobracać kształty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hotsouce Napisano 7 Maj 2006 Autor Share Napisano 7 Maj 2006 ok ,dziki za rade ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jim mee Napisano 8 Maj 2006 Share Napisano 8 Maj 2006 jakim maxem robisz ? jak 7, to pod F1 w zakładce >>> modeling > lofting a telephone - czy cuś jest super tutek który by Tobie pomógł przypuszczam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hotsouce Napisano 8 Maj 2006 Autor Share Napisano 8 Maj 2006 ja działam w 3DS MAX 'ie 8 ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi