hotsouce Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 Mam kolejny problem : chciałem wytłoczyc kadłub samolotu zrobiłem 3 rózńę wręgi(zeberka) ,a nastepnie chciałem to wytłoczyc po lini.Dodaje pierwsza jest OK - wiadomo nastepnie przechodze 20% dalej po sciezce i wybieram druga wręge - w tym momencie kadłub najpierw sie skreca o 180 stopni i przechodzi do ksztaltu jaki powinien byci z trzecia podobnie .Co zrobic zeby nie było skrecen (skrecenie wyglada jak gwint na srubie).Czy tomoze wina żewregi maja rozna ilosc wierzchołków????
Gość jagi Napisano 7 Maj 2006 Napisano 7 Maj 2006 Problem nie leży w różne ilość wierzchołków. Poprostu najlepiej jest tworzyć kolejne kształty kopiując poprzedni i odpowiednio go modyfikując, tak żeby max wiedział, które wierzchołki, z którymi łączyć. Ewentualnie jeśli obiekt Ci się skręci, możesz przejść na poziom Shape w zakładce Modify i poobracać kształty.
Jim mee Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 jakim maxem robisz ? jak 7, to pod F1 w zakładce >>> modeling > lofting a telephone - czy cuś jest super tutek który by Tobie pomógł przypuszczam.
Rekomendowane odpowiedzi